AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hvordan hadde dere følt det hvis noen ville tvangsmedsinere dere? Det er helt sykt ikkesant??? Det er til å gråte av. Anonymous poster hash: 4346b...445
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg har blitt tvangsmedisinert, og tro meg,de gjør det ikke uten grunn. Kjipt da, men ser nå de tok rett avgjørelse. En del innser ikke hvor syke de er.Anonymous poster hash: fe361...05f 1
AmandaVI Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Etter et selvmordsforsøk på barnevernsinstitusjonen jeg bodde på ble jeg holdt nede av fire voksne på legevakten og fikk to haldolsprøyter intramuskulært (i ræva) Jeg var 14. Jeg har arret fortsatt. Det gjorde meg ute av stand til å gå - kraftige kramper i hele kroppen og siklet, for jeg greide ikke svelge. Greide ikke tygge eller svelge heller, helt til legen omsider gav meg muskelavslappende. Det var barnevernet som skrev under på "avtalen". I senere tid har jeg forstått og tatt til meg at innleggelsen var nødvendig, men det er ganske enkelt ikke mulig å rettferdiggjøre et sånt overgrep på en 14 år gammel jente. Eller på noen andre, uansett alder og kjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå