Gjest celine Skrevet 6. august 2013 #81 Skrevet 6. august 2013 Du, takk for ølet. Inspirerende at du husker hva som er min favoritt. Ganske enkelt egentlig - man husker de som har like god smak som en selv
Severus Skrevet 6. august 2013 #82 Skrevet 6. august 2013 Jeg satser heller på å sende nedover noe Budweiser Budvar, det er det som egentlig er det orginale Budweiser. Amerikanerne kan bare ta pisset sitt med seg til statene.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #83 Skrevet 6. august 2013 Ganske enkelt egentlig - man husker de som har like god smak som en selv Jepp, man må verne om sine favoritter. :D Jeg satser heller på å sende nedover noe Budweiser Budvar, det er det som egentlig er det orginale Budweiser. Amerikanerne kan bare ta pisset sitt med seg til statene. Takk og sender oppover en Mack øl.
guttemann Skrevet 6. august 2013 #84 Skrevet 6. august 2013 Jeg kan spå fremtiden deres i ørretinvoller! Tarot derimot, er bare tøys.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #86 Skrevet 6. august 2013 Til TS: Driver du med Ouijaboard også? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå