Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Helluen. Jeg tenkte jeg skulle ta en tarottråd en kveld her, kjøpe noen øl og spå oss søkende single. Noen interessert i det eller? 3
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Ja, gjerne Veldig singel for tiden og veldig nysgjerrig på fremtiden.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Høres bra ut. Da skal jeg finne ut av hvilken stokk jeg skal bruke og hvilken kveld jeg skal lese. Kjøpe inn litt øl og lage en artig kveld av det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Du burde ikke blande tarotkort med alkohol og annet som kan påvirke. Anonymous poster hash: f0d17...d2e
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Du burde ikke blande tarotkort med alkohol og annet som kan påvirke. Anonymous poster hash: f0d17...d2e Og hvorfor ikke det?
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Du burde ikke blande tarotkort med alkohol og annet som kan påvirke. Anonymous poster hash: f0d17...d2e Åh, herregud ...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Tarotkort? Nei takk. Noe mer vimsende tull skal en lete lenge etter. En øl derimot i blant, kan jo være svært kurant. Anonymous poster hash: 886fb...afe
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Enkelte tar nok det her mer alvorlig enn andre, men det er altså da bare å søke opp tråden hvor jeg gjorde det her sist gang. Vi hadde det pangartig og jeg fikk en del pm i etterkant som viste at jeg hjalp en del. Trivelig ja.
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Tarotkort? Nei takk. Noe mer vimsende tull skal en lete lenge etter. En øl derimot i blant, kan jo være svært kurant. Anonymous poster hash: 886fb...afe Ja, viktig at alt man bruker tid på er seriøst og alvorlig.
Julebrus Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Jeg vil og være med. Er spennende med sånt
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Hm. Skal jeg først lage meg 3 - 4 kontoer til først da, så sannsynligheten for spådommene kanskje blir noe mer reell? Ja, viktig at alt man bruker tid på er seriøst og alvorlig. Såklart ikke, men akkurat tarotkort har jeg få bra erfaringer med. Jeg var dog ikke her sist heller da. Anonymous poster hash: 886fb...afe
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Hm. Skal jeg først lage meg 3 - 4 kontoer til først da, så sannsynligheten for spådommene kanskje blir noe mer reell? Såklart ikke, men akkurat tarotkort har jeg få bra erfaringer med. Jeg var dog ikke her sist heller da. Anonymous poster hash: 886fb...afe Jeg var her og det var en sosial og koselig tråd.
momo Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Jeg blir med jeg og. Har vært med før og, kjempekoselig. Og det viktigste spørsmålet mitt, fikk du rett på, jeg kom inn på drømmestudiet.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Jeg også vil, men kan jeg være anonym? Anonymous poster hash: d9224...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå