Gå til innhold

Sprukket bakrute på bilen!

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Nå gir jeg meg nesten over!

Fikk telefon fra søstera mi nå nettopp! Og bakruta på bilen hennes har gått i tusen knas mens hun kjørte til skolen i dag! Joda, det kan skje det, men problemet er bare det at den også gikk i tusen knas i februar, og hun har akkurat punga ut 5000,- til en ny. Og så sprekker den nå igjen...

Og hun var så lei seg, fordi hun ikke har fått ordna seg forsikring på bilrutene sine enda...

Men jeg lurer på - verkstedet som satte inn den nye ruta kan jo ha gjort en feil? Eller at det var en feil ved den nye ruta...men sånt får man vel aldri vite. Blir spennende å høre hva verkstedet sier.

Det er ok at ei bilrute kan sprenge, det er jo en gammel bil. Men ikke denne nye ruta??? Det må jo ha blitt gjort en feil ett eller annet sted?

Uff, jeg syns så synd på henne...hun har egentlig ikke råd til ei ny rute, samtidig som hun ikke har råd til å la være...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ruta er ny, så bilens alder skal ikke ha noe å si. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette skal gå på garantien til ruta.

Vi fikk ny frontrute til vår bil på garantien da den fikk en svær sprekk i fjor vinter i alle fall. Visstnok var det en ny bil, men ruta var bare et halvår gammel og det er jo ruta som ble ødelagt og ikke bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...