AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg er vanligvis en nokså guttete jente, og kan tidvis bli forvekslet med et Ottar-medlem. Jeg bruker sjelden sminke, og jeg bruker som regel kjærestens t-skjorter og kjedelig undertøy når vi er alene sammen. Vi ser hverandre sjelden, så jeg tenkte at jeg skulle overraske han neste gang han kommer på besøk. Han er en kjempesnill og fantastisk mann, og jeg tror han ville likt at jeg hadde prøvd noe nytt i senga, for vi har vært litt kjedelige i det siste. Jeg har nemlig kjøpt litt sexy undertøy med blonder og strømpeholdere, samt strømper og diverse ting og tang. Jeg har tenkt å sminke meg, men jeg lurer på hvilken sminke jeg burde bruke. Jeg tenker at leppestift og lipgloss blir litt klissete, eller kan det funke? Jeg er vanligvis ikke vant til å forføre menn på den måten, så jeg lurer også på hvordan jeg burde gå frem. Jeg lurer også på om jeg burde bruke høye hæler sammen med undertøyet. Det er sort blondeundertøy, og jeg har bare et par finsko - heldigvis er de svarte, så de går til antrekket. Jeg lurer bare på om det blir litt mye, eller er det noe som kan funke? Det ser vel kanskje dumt ut dersom man ikke kan gå i høye hæler, men jeg har vært modell, så jeg klarer å gå i dem. Men jeg har aldri vært en jålete type, og selv om jeg har posert i undertøy, blir det fortsatt litt kleint å pynte seg på denne måten i privaten. Jeg lurer også på hva menn tenker om en slik form for overraskelse? Har dere også noen flere tips til hvordan dere pleier å overraske kjæresten på en romantisk/intim måte? Jeg har ikke fortalt ham noe om overraskelsen, annet enn at jeg har invitert ham på besøk. Men jeg har litt lyst til å gi han et lite hint om hva han har i vente uten å avsløre for mye - hvordan kan jeg gjøre det? Anonymous poster hash: 9b237...af7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Så gøy! Dette kommer han nok til å like. Jeg har overrasket kjæresten min mange ganger, i alt fra skolepikeuniform, sykepleierkostyme, nettingstrømper, hvite strømper med hofteholder osv. Synes det er kjempegøy når han faktisk liker det han ser også. Jeg har aldri tatt på meg høye hæler sammen med strømpene, men det er fordi jeg ikke føler meg komfortabel i det. Men om du vet at du kan gå i det, så go for it! Angående sminke så ville jeg brukt sotete øyner, sammen med nøytral farge på leppene. Eller så kan du velge rød leppestift, men da burde du ikke bruke mye øyesminke. Synes selv at det kan bli litt mye. Ville brukt noe ala dette (en av de): Kjæresten min elsker når jeg kler meg opp, og han maser ofte om jeg ikke kan gjøre det igjen. Så da tror jeg nok at kjæresten din ikke har noe imot det heller. Du kan jo enten overraske han i ytterdøra med en gang han kommer inn. Eller så kan du lage sti ved hjelp av lapper inn til soveromsdøra. Eller lage klar middag, spise, også sier du at nå er det tid for dessert. Du ber han vente litt mens du kler på deg, så kommer du inn i stua i bare strømper/undertøy. I meldingen så kan du skrive "Gled deg til du kommer hjem ;)" eller "Tror vi tar dessert før middagen i dag ;)". Du bestemmer jo selv hva du vil skrive, om du ikke vil at det skal bli for avslørende. Lykke til. Jeg har troen på deg. Dette kommer nok til å bli helt supert. Anonymous poster hash: e459b...259 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Så gøy! Dette kommer han nok til å like. Jeg har overrasket kjæresten min mange ganger, i alt fra skolepikeuniform, sykepleierkostyme, nettingstrømper, hvite strømper med hofteholder osv. Synes det er kjempegøy når han faktisk liker det han ser også. Jeg har aldri tatt på meg høye hæler sammen med strømpene, men det er fordi jeg ikke føler meg komfortabel i det. Men om du vet at du kan gå i det, så go for it! Angående sminke så ville jeg brukt sotete øyner, sammen med nøytral farge på leppene. Eller så kan du velge rød leppestift, men da burde du ikke bruke mye øyesminke. Synes selv at det kan bli litt mye. Ville brukt noe ala dette (en av de):721C4FAAD5ECEB446D4091C59DAE9F.jpg521985-9-1256237709256.jpg Kjæresten min elsker når jeg kler meg opp, og han maser ofte om jeg ikke kan gjøre det igjen. Så da tror jeg nok at kjæresten din ikke har noe imot det heller. Du kan jo enten overraske han i ytterdøra med en gang han kommer inn. Eller så kan du lage sti ved hjelp av lapper inn til soveromsdøra. Eller lage klar middag, spise, også sier du at nå er det tid for dessert. Du ber han vente litt mens du kler på deg, så kommer du inn i stua i bare strømper/undertøy. I meldingen så kan du skrive "Gled deg til du kommer hjem ;)" eller "Tror vi tar dessert før middagen i dag ;)". Du bestemmer jo selv hva du vil skrive, om du ikke vil at det skal bli for avslørende. Lykke til. Jeg har troen på deg. Dette kommer nok til å bli helt supert. Anonymous poster hash: e459b...259 Wiihuu! Takk for svar. Jeg tenker nok at jeg unngår sminke på leppene i første omgang, og satser heller på litt harde øyne og nøytrale lepper. Rød leppestift er sexy, men jeg tenker selv at det blir litt grisete. Og jeg har lyst til å gjøre noe med håret - krølle det litt forsiktig? Jeg vet også at han tenner på den litt stramme sekretær-looken, så kanskje jeg kunne ha utnyttet det, ved å ta på meg et stramt penselskjørt, hvit bluse (som er litt oppknappet) og liknende, og så har jeg bare undertøyet under. Jeg er så kry at jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet Han har lenge pratet om å sprite opp sexlivet, men vi har det begge så ufattelig travelt at det sjelden blir noe av planene våre. Så jeg antar at han blir glad når han ser at jeg også er villig til å gjøre litt innsats. Han har nok fattet mistanke allerede om at jeg har planlagt noe spesielt, for nå maser han veldig om å få komme på besøk med en gang. Jeg er veldig spent, men gleder meg veldig! Anonymous poster hash: 9b237...af7
AnonymBruker 42 Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 "tidvis bli forvekslet med et Ottar-medlem" hHAHA :d Overaskelsen blir jo ekstra kul når du ikke er "sånn" til vanlig. Personelig kunne jeg ikke brydd meg mindre om "sexy undertøy", men synes det alikevel er supergøy når damene viser en en effort (plandlagt det liksom)! Hva for slags undertøy, sminke, outfit, whatever det måtte være tror jeg er av mindre betydning. Tanken som teller på en måte... Tipper typen din kommer til å sette stor pris på dette uansett! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Wiihuu! Takk for svar. Jeg tenker nok at jeg unngår sminke på leppene i første omgang, og satser heller på litt harde øyne og nøytrale lepper. Rød leppestift er sexy, men jeg tenker selv at det blir litt grisete. Og jeg har lyst til å gjøre noe med håret - krølle det litt forsiktig? Jeg vet også at han tenner på den litt stramme sekretær-looken, så kanskje jeg kunne ha utnyttet det, ved å ta på meg et stramt penselskjørt, hvit bluse (som er litt oppknappet) og liknende, og så har jeg bare undertøyet under. Jeg er så kry at jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet Han har lenge pratet om å sprite opp sexlivet, men vi har det begge så ufattelig travelt at det sjelden blir noe av planene våre. Så jeg antar at han blir glad når han ser at jeg også er villig til å gjøre litt innsats. Han har nok fattet mistanke allerede om at jeg har planlagt noe spesielt, for nå maser han veldig om å få komme på besøk med en gang. Jeg er veldig spent, men gleder meg veldig! Anonymous poster hash: 9b237...af7 Haha! Nå fikk jeg også lyst. Angående sekretær-looken så kommer det nok til å gå kjempebra. Hvit skjorte, svart blyantskjørt, høye hæler, strømper, og kanskje briller eller slips om du har det. Jeg ville krøllet håret, det ser litt mer frekt og pyntet ut enn helt stritt hår. Og som han over sier her, så kommer han nok til å sette stor pris på det. Lykke til! Du MÅ si hvordan det gikk. Anonymous poster hash: e459b...259
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Lykke til!! Husk å gå inn i en rolle, og vis at du er sjefen. Ikke vær sjenert! Anonymous poster hash: d05f8...dab
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Lykke til!! Husk å gå inn i en rolle, og vis at du er sjefen. Ikke vær sjenert! Anonymous poster hash: d05f8...dab TS her. Jeg tror det går greit å gå inn i en rolle, siden det er hva man gjør på en fotoshoot. Men jeg er litt treg og har aldri tenkt på å dra dette inn i sexlivet tidligere. Jeg tror han setter pris på det, og jeg tror det går greit å gå inn i rollen som streng sekretær. Jeg vet at han er glad i meg og liker å ha sex med meg på tross av at jeg er fryktelig lat når det gjelder mitt eget utseende, så jeg tror det viktigste for han blir å se at jeg gjør en innsats :D Jeg gleder meg veldig, men det er en hel uke til vi får muligheten til å treffes pga. jobb på ulike steder. Jeg skulle ønske jeg bare kunne ta meg fri fra jobben og besøke han med en gang. Men er det noen som likevel har noen tips til hvordan man oppfører seg som en sexy sekretær, og evt. hva man skal si? Er litt redd for at det blir mange teite replikker, haha. Anonymous poster hash: 9b237...af7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Haha! Nå fikk jeg også lyst. Angående sekretær-looken så kommer det nok til å gå kjempebra. Hvit skjorte, svart blyantskjørt, høye hæler, strømper, og kanskje briller eller slips om du har det. Jeg ville krøllet håret, det ser litt mer frekt og pyntet ut enn helt stritt hår. Og som han over sier her, så kommer han nok til å sette stor pris på det. Lykke til! Du MÅ si hvordan det gikk. Anonymous poster hash: e459b...259 Det er enda en stund til han kommer, da. Han sier han er villig til å ta fri fra jobben og komme hit selv om han ikke vet hva som venter ham - men dessverre er det litt vanskelig. Kanskje dere får en oppdatering om en uke. Jeg tar fortsatt i mot tips til de som er erfarne med slike ting for jeg er veldig grønn på dette området. Men det blir nok veldig gøy uansett! Anonymous poster hash: 9b237...af7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Lek streng! Begynner han å prate så si "Hold kjeft, nå er det jeg som snakker". Ha rolige bevegelser! Søk litt på youtube på striptease, så kanskje du får noen ideer. Anonymous poster hash: d05f8...dab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå