Gå til innhold

Tar turoperatøren mye i avgift?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Vi tenker å bestille en 3 ukers ferie fra usa spesialisten. Likevel er det sikkert mye vi selv kan "fikse", men har hørt at de skal være flinke. Er det noen som vet hvor mye de tar i "provisjon"? Hvis man kan skaffe turen for 25.000 kr, vil de da ta 5.000 kr i tillegg som provisjon?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du det? Såpass mye? :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan sende dem en mail og forhøre deg?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan sende dem en mail og forhøre deg?

Jeg kunne godt ha gjort det, men føler det er litt "frekt"..."Hvor mye koster det å bestille fra dere, enn om jeg skulle gjort det selv"? :)

Skrevet

Jeg kunne godt ha gjort det, men føler det er litt "frekt"..."Hvor mye koster det å bestille fra dere, enn om jeg skulle gjort det selv"? :)

Frekt? Det er jo jobben deres.

Skrevet

Det finnes så og si ingen turoperatører som kommer til å svare deg på det spørsmålet.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes så og si ingen turoperatører som kommer til å svare deg på det spørsmålet.

Åh? Har bedt om prisoverslag flere ganger selv og fått det helt fint.

Anonymous poster hash: 49871...a10

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare be dem om et tilbud, og deretter sjekke hva du må betale selv for samme avganger og hotell. De gangene jeg har sjekket operatører på nettet, har jeg alltid funnet billigere tilsvarende selv.

Anonymous poster hash: 2f5f3...593

Skrevet

Åh? Har bedt om prisoverslag flere ganger selv og fått det helt fint.

Anonymous poster hash: 49871...a10

Beklager, det var dårlig formulert av meg. Det finnes så og si ingen turoperatører som vil gi deg et reelt eller ærlig svar på det spørsmålet. Stol på meg, det vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...