Gå til innhold

spørsmål om chess mobil abonement

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anja22

Bestilte akkurat chess abonnement på nettet. Det het chess move! 299,- i innmelding, 30,- i mnd avgift, 54 øre for sms og 99 øre i minuttpris! Var dette et lurt trekk....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malama

Det spørs helt hvor mye du bruker mobilen din det.

Men, generelt sett er det et lurt trekk å velge Chess, det er rimligst for de fleste, men avhenger av at du har valgt rett abb da.

Jeg bruker mobilen minimalt, og har Chess Connect. Min bror bruker den masse, og har Chess king. Min samboer brukte sin masse, og har også chess king. Jeg og min bror er kjempefornlyde, min samboer burde nok hatt move, eller connect. (move er nytt etter at jeg skiftet til Chess da)

Men hva som lønner seg for deg avhenger helt av ditt brukermønster. Jeg antar du regnet litt på det og valgte det som passet best for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anja22

Bruker telefonen lite, har hatt kontantkort til nå! Da regner jeg med at det var et greit valg. Takk for hjelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har selv chess connect og det passer meg utmerket. fikk en regning forrige måned på 70 kroner, og hundre denne måneden. hos netcom betalt jeg 110 bare i månedsavgift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som Malama sier avhengig av hvor mye du bruker telefonen din. Du har antagelig et mobil ab nå, og da vet du jo hvor mye du bruker den hver mnd. Jeg har pr i dag Chess connect, men har tenkt å bytte til dette Move ab. Min siste mob regning var på ca 350 kr. Det er jo ikke så stor forskjell på fast avgiften pr mnd, men det blir litt rimeligere å ringe med. Sms kostnadene er det samme. Om du oppdager du har valgt helt feil ab så koster det ikke noe å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Chess connect i ca et halvt år eller litt mer, og er veldig godt fornøyd! Ingen problemer! Hadde Telenor ring kontant tidligere, men hadde lyst på vanlig abonnement.

Hva er i grove trekk forskjellen på Connect og Move, da? Chess Move var heller ikke noe alternativ da jeg gikk over til Chess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen på Connect og Move er månedsprisen og ringeprisen.

Connect:

Mndspris: 9kr

Ringepris: 1,65kr

Move:

Mndspris: 30kr

Ringepris: 0.99kr

For begge abonnementene koster sms 54 øre. Connect skal visst snart bli noe rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...