Gå til innhold

Far som viser lite interesse for sitt barn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til min pode på 5 år var slik. Forutsigbar kontakt med barnet er viktig fra dag 1.

Dette kommer til å få konsekvenser for barnet ditt hvis ikke du får en fast avtale eller stopper samværet.

Etter forsøk på å få stabilt samvær i 4 år ga jeg opp, fordi jeg såg at dette skadet sønnen min mer enn det gjorde han godt. Han går nå ett år etter sist samvær å spør: Når skal jeg til pappa? Hvor er pappa?

De skjønner mer og mer jo eldre de blir.

Selv etter å ikke ha sett faren sin på 6 måneder som 3 åring visste han godt at det var pappa som kom på besøk og begynte nesten å gråte i døren når han såg han.

Faren til sønnen min er en taper med stor T og har psykiske problemer. Dette kan ikke jeg lenger ta hensyn til å det er nu stoppet for godt.

Jeg angrer på at jeg ikke stoppet samværet for fullt tidligere.

Hvis de ikke har en pappa som stiller er det bedre å være uten.

Anonymous poster hash: 47499...a9b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren til min pode på 5 år var slik. Forutsigbar kontakt med barnet er viktig fra dag 1.

Dette kommer til å få konsekvenser for barnet ditt hvis ikke du får en fast avtale eller stopper samværet.

Etter forsøk på å få stabilt samvær i 4 år ga jeg opp, fordi jeg såg at dette skadet sønnen min mer enn det gjorde han godt. Han går nå ett år etter sist samvær å spør: Når skal jeg til pappa? Hvor er pappa?

De skjønner mer og mer jo eldre de blir.

Selv etter å ikke ha sett faren sin på 6 måneder som 3 åring visste han godt at det var pappa som kom på besøk og begynte nesten å gråte i døren når han såg han.

Faren til sønnen min er en taper med stor T og har psykiske problemer. Dette kan ikke jeg lenger ta hensyn til å det er nu stoppet for godt.

Jeg angrer på at jeg ikke stoppet samværet for fullt tidligere.

Hvis de ikke har en pappa som stiller er det bedre å være uten.

Anonymous poster hash: 47499...a9b

Takk, Jeg har kontaktet familievernkontoret for å få til et møte og fast samværsavtale.

Jeg snakket med ei felles bekjent av barnefaren for noen dager siden, og hun sa at han hadde gått rundt og sakt at han mente han ikke fikk nok samvær og han skulle "kjempe" for å få mer samvær.. Jeg blir forbannet når jeg hører slikt og jeg samtidig vet godt at det er JEG som tidligere har spurt når han vil ha samvær og har sakt klart og tydelig til ham at jeg vil at han skal ha så mye samvær som mulig. Men klart, han må jo få seg selv til å se bra ut.

Anonymous poster hash: 3f256...fa7

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor de sliter med det, er noe annet. Omgivelsene som har snakket om hvor synd det er på de her barna som ikke får se sin far, kan ha en del av skylden.

Jeg er enig i dette.

Min mann døde, og jeg blir meget trist når jeg ser sånne kommentarer som Redbull sine.

Jeg vil jo tro at jeg fortsatt kan tilby han en god barndom, likevel.

Anonymous poster hash: db7ca...e3e

Skrevet

Jeg er enig i dette.

Min mann døde, og jeg blir meget trist når jeg ser sånne kommentarer som Redbull sine.

Jeg vil jo tro at jeg fortsatt kan tilby han en god barndom, likevel.

Anonymous poster hash: db7ca...e3e

Naturligvis kan du det. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...