AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hei! Sliter periodevis med intens hjertebank, og overfladisk pust (at pusten ikke kommer ned i magen). Dette kan være så intenst at jeg får en slags angstfølelse, og blir redd for å være alene, når det skjer. Det hindrer meg også i å sovne. Noen som vet hvordan jeg kan redusere slike fysiske symptomer? har vært og tatt EKG/blodtrykk osv, så er helt frisk =) Anonymous poster hash: 00f6f...533
Gjest abcdefgh Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Høres dumt ut , men om du klarer å slutte og fokusere på det + ikke bli redd når det skjer så vil sikkert symptomene gå bort etterhvert. Hvordan er den fysiske formen ellers? Kondisjonstrening kan sikkert også hjelpe på. Eventuelt redusere tobakk og kaffe om det går mye av det.
glovarm Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Takk for svar! Hehe, det er det jeg også har tenkt...tips til hvordan man klarer å la være å fokusere på noe som føles så påtrengende? Tar meg kun en svært sjelden festrøyk, og drikker ikke kaffe, heldigvis=) Kondisjonstrening høres nok lurt ut.
bebisss Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Jeg har slitt med det samme som du beskriver. EKG var også fin hos meg. Jeg prøvde å ta meg sammen og fortelle meg selv at jeg må slutte å tenke slik å engste meg. Unngå å hør etter på hjerteslagene dine, legg deg når du er veldig trøtt så sovner du fortere enn å ligge der å føle etter smerter og høre etter hjerteslagene. Jeg har det mye bedre nå og er ikke plaget særlig med det lenger. Mye av det ligger i ditt eget hode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå