AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Snart skal jeg ha sex med en jeg har veldig lyst på. Jeg har forberedt meg med sexy undertøy og gjennomsiktig kort kjole og har planlagt akkurat hva og hvordan jeg skal gjøre slik at han får mest mulig nytelse av det hele. Men ... Etter å ha ertet og forført ham en del, har jeg ingen peiling hva skal jeg si for å fortelle ham at nå er det hans tur å ta meg og å være aktiv. Tidligere ganger har jeg brukt Ta meg nå og Jeg vil kjenne deg inn i meg nå og han likte det, men nå vil jeg si noe annet som jeg ikke har sagt før. Jeg vil ikke si noe veldig vulgært, men noe romantisk og sexy. Forslag? Anonymous poster hash: 617f2...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Du kan jo prøve å fortelle ham; "Du ser ut som en tilbakestående sædflekk. Kom å ta meg!"..? Anonymous poster hash: 7d92c...d9e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg vil ha seriøse svar. Anonymous poster hash: 617f2...b5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå