Irenee Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har tenkt til å fjerne to tatoveringer. Tok disse bare for et par mnd siden, så de kan vel kalles ganske nye. Det er to sitater som jeg egentlig syns er veldig fine, og tatovøren gjorde en god jobb også! Problemet er at jeg ikke føler meg vel med de. Det føles bare ikke riktig å ha de permanent på kroppen. Dessuten ønsker jeg ikke å ha de med tanke på at jeg ikke kan dekke de til på jobb (de er på underarmen min). Dette er noe jeg kanskje burde tenkt nøyere gjennom før jeg tok tatoveringene, men der og da føltes det veldig riktig å ta de. Noen hadde vel kanskje slått meg i hodet før jeg bestilte time hos tatovøren... Uansett! Jeg har lest litt om laserbehandlingen som brukes ved fjerning av tatovering. Før jeg starter den lange prosessen vil jeg gjerne høre dine erfaringer og tanker rundt emnet! Fyr løs
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 For å si det på en enkel måte.. Kostet meg 10 ganger mer og var 10 ganger vondere enn faktisk å ta tatoveringen. Men resultatet er bra, ser ikke noe. Anonymous poster hash: f3738...a2c
Irenee Skrevet 1. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2013 Jepp, vet det er dyrt og at det er VONDT! Er tatoveringen din 100 % borte? På før og etter bilder ser det for godt ut til å være sant.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Har hørt det er dyrt og veldig smertefullt. Hvorfor kan du ikke dekke de til på jobb, er det et problem at de viser? Kanskje du bør la det gå et par mnd til, er jo mulig at du ombestemmer deg igjen. Anonymous poster hash: ea849...d77
Irenee Skrevet 1. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2013 Er sykepleierstudent. Kunne brukt genser under uniformen, men det er ikke lov på grunn av hygiene. Men akkurat dette med at jeg ikke kan dekke de til er ikke det største problemet. Mange i helsevesenet som har tatoveringer, så det var egentlig litt unødvendig å nevne det. Problemet er rett og slett at jeg angrer og ikke føler meg vel. Tenker på det hver gang jeg ser dem, som er hver dag. Begynner å bli litt sliten av det. Det har ikke noe med at jeg ikke liker tatoveringer, for jeg har en annen også som jeg er veldig glad i og som jeg ikke ønsker å fjerne :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå