Thomasine Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Når har jeg to alternative maskiner jeg står mellom: Hvilken skal jeg velge: 1. Husquarna - 2395,- 2. Bernette 50 - 2550,- :klø: :klø: :klø: :klø: Ikke kom med andre tips/alternativer, da blir jeg bare så forvirret, og jeg må kjøpe den i morgen... :-? Ps. disse maskinene er nok ikke av de beste og mest avanserte, men det trenger jeg heller ikke... skal bare sy gardiner, legge opp en bukse i ny og ne o.l....
Grooo Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Jeg fikk en Husquerna-maskin til bursdagen min i februar, riktignok en litt dyrere variant enn denne. Jeg er i alle fall kjempefornøyd, den er super til alt mulig. Alt jeg syr blir kjempefint, og jeg hadde ikke sydd siden håndarbeidstimene på ungdomsskolen *ler* Nei seriøst, jeg aner ikke jeg... Prisen er jo omtrent den samme på disse to, ta den som ser penest ut da vel *ler*
Thomasine Skrevet 20. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2004 Vet ikke hvordan Husquarnan ser ut, Bernetten er ikke akkurat veldig dekorativ, men er noen maskiner det... :o ...rent bortsett fra de gaaamle Singer-maskinene, da... Vil gjerne ha muligheten til å få tak i deler om det skulle være nødvendig. Er det like greit med Bernetten, mon tro...?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå