Thomasine Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 Når har jeg to alternative maskiner jeg står mellom: Hvilken skal jeg velge: 1. Husquarna - 2395,- 2. Bernette 50 - 2550,- :klø: :klø: :klø: :klø: Ikke kom med andre tips/alternativer, da blir jeg bare så forvirret, og jeg må kjøpe den i morgen... :-? Ps. disse maskinene er nok ikke av de beste og mest avanserte, men det trenger jeg heller ikke... skal bare sy gardiner, legge opp en bukse i ny og ne o.l.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg fikk en Husquerna-maskin til bursdagen min i februar, riktignok en litt dyrere variant enn denne. Jeg er i alle fall kjempefornøyd, den er super til alt mulig. Alt jeg syr blir kjempefint, og jeg hadde ikke sydd siden håndarbeidstimene på ungdomsskolen *ler* Nei seriøst, jeg aner ikke jeg... Prisen er jo omtrent den samme på disse to, ta den som ser penest ut da vel *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 20. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2004 Vet ikke hvordan Husquarnan ser ut, Bernetten er ikke akkurat veldig dekorativ, men er noen maskiner det... :o ...rent bortsett fra de gaaamle Singer-maskinene, da... Vil gjerne ha muligheten til å få tak i deler om det skulle være nødvendig. Er det like greit med Bernetten, mon tro...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå