Pinnedyr Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har nå hatt mensen i 6 dager. Jeg fossblør ikke i dag, men det kommer litt blod ut. Er det farlig tegn å ha mensen så lenge?
langbein86 Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Eh nei, jeg har alltid hvertfall 8 dager, noen ganger mer og.. 1
Gjest C4r1n3 Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Mensen er vel kjent for å - for de fleste - vare i ca. en uke. Så, du dør nok ikke av blodtap med det første
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Eh, for noen år slet jeg med masse blødninger. Mensen varte en gang i seks UKER. Det var ikke noe gale med meg sånn fysisk, men jeg ble rådet til å bytte p-piller, og fikk normal syklus igjen. Med andre ord: det er helt sikkert hormonelt. Kanskje pga p-piller, eller bare endringer i kroppen din. 6 dager er vel egentlig helt normalt, du har vært heldig tidligere Anonymous poster hash: b9204...1d9
bebisss Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg har mensen i opptil 10 dager.. så du er ikke unormal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå