Gå til innhold

Hatt mensen i 6 dager.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt mensen i 6 dager. Jeg fossblør ikke i dag, men det kommer litt blod ut. Er det farlig tegn å ha mensen så lenge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei



Anonymous poster hash: 1cc5c...87a
Skrevet

Eh nei, jeg har alltid hvertfall 8 dager, noen ganger mer og..

  • Liker 1
Gjest C4r1n3
Skrevet

Mensen er vel kjent for å - for de fleste - vare i ca. en uke. Så, du dør nok ikke av blodtap med det første ;)

Skrevet

jeg har det samme jeg, alltid hatt.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, for noen år slet jeg med masse blødninger. Mensen varte en gang i seks UKER. Det var ikke noe gale med meg sånn fysisk, men jeg ble rådet til å bytte p-piller, og fikk normal syklus igjen. Med andre ord: det er helt sikkert hormonelt. Kanskje pga p-piller, eller bare endringer i kroppen din. 6 dager er vel egentlig helt normalt, du har vært heldig tidligere :)

Anonymous poster hash: b9204...1d9

Skrevet

Jeg har mensen i opptil 10 dager.. så du er ikke unormal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...