Gå til innhold

Jeg vet ikke om jeg er lesbisk


risari

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år gammel. Jeg har vært forelsket 2 ganger og det har vært i gutter. Disse gangene har jeg vært i forhold med de som ikke har vart lenger enn litt over ett år. Sist gang det ble slutt mellom eksen og meg (nesten 2 år siden) så var jeg usikker på legningen min. Jeg møtte ei lesbisk jente og som jeg ble veldig betatt av og vi var mye med hverandre og en kveld sov jeg over hos henne. Og vi var intime.

Jeg likte å være hos henne men det føltes ikke som om jeg hadde ventet på dette hele livet mitt. Jeg avsluttet det vi hadde fordi jeg var ikke over eksen min.

Jeg har til sammen da vært intim med 2 jenter. Og hatt mange forskjellige mannlige sex-partnere.

Det som gjør meg i tvil er at jeg har lenge gått rundt å være redd for å bare innse en dag at jeg er lesbisk. Fordi jeg vil ikke være det. Og det siste halve året så merker jeg at jeg blir sjeldnere og sjeldnere betatt av menn og det skal mer til for at jeg kjenner fysisk tiltrekning..

Er jeg lite tiltrukket av menn fordi kanskje jeg har blitt mer kresen?

Er jeg egentlig lesbisk bare ikke møtt riktig jente enda?

Jeg fantaserer jo ikke noe særlig om jenter.. Det er ikke som om jeg føler veldig sterkt at jeg har lyst til å f.eks ha sex med ei jente. Men jeg er i stand til å gjøre det... Jeg vet jo at jeg tenner på jenter. Og gutter.. Men jeg vet ikke hvor jeg står emosjonellt..

Jeg vil heller ikke oppsøke homofile miljøer fordi jeg vil ikke såre noen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er deg. Verre er det ikke. Hvorfor sette merkelapp på det mer enn at du er deg? Om du er heterofil så betyr ikke det at du liker ALLE gutter. Om du er bifil så betyr det bare at du liker NOEN jenter og gutter, ikke alle. Om du er lesbisk så betyr ikke det at du liker ALLE jenter.

Du er litt kresen, det er vi alle det. Uh, det er kvinner i alle fall. Menn er vel en ganske annen affære... :P

Du er deg, så kort og enkelt. :)



Anonymous poster hash: 645c5...6ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er meg. Ingenting å gjøre med det... Er vel bare det at jeg blir så ensom av å være meg.. Det er mange gutter som er interessert i meg men jeg klarer bare ikke å ta noe skritt videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er meg. Ingenting å gjøre med det... Er vel bare det at jeg blir så ensom av å være meg.. Det er mange gutter som er interessert i meg men jeg klarer bare ikke å ta noe skritt videre..

Det du trenger først og fremst er gode venner, venner som gjør at du ikke føler deg ensom lenger. Hvis du baserer ditt liv på en kjæreste som skal "jage bort" den ensomhetsfølelsen så vil livet ditt stå på vent og nesten briste hver gang h*n er borte. Du må jobbe med deg selv først, bli mer både glad i deg selv og trygg på deg selv. Det er kjedelig, jeg vet det så alt for godt...

Men det er det venner er til for, de gjør at en ikke er så ensom om tanker og følelser likevel. :)

Anonymous poster hash: 645c5...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er bi? Dessuten så har det vel mye å si med personlighet og kjemi. Mange kan vel finne seg en kjempegod venninne, men tanken på å bli intim blir ekkelt..så kanskje du er lesbisk siden du ikke har problemer med dette. Det er jo som oftest det fysiske som er første inntrykket, men selv om man ikke får full tenning med en gang, så er det mange som blir betatt etter hvert som man blir kjent med den enkelt personen...det er jo det indre som teller i bunn og grunn mest vil jeg påstå og si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vel kanskje vært en ekstra tung sommer. Min nærmeste venn har vært innlagt pga depresjon, etter hun kom ut så har hun vært mye hjemme hos familien.. Og hun andre venninnen min har og hatt sommeren sin hjemme hos familien så jeg har vært mye alene og fått mye tid til å tenke på dette og kjenne på ensomheten.

Jeg har lurt på om jeg er bi og det kan jo godt hende at det er det jeg er. Jeg får vel bare akseptere meg selv mer og ja som dere sier å bli trygg på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt riktig. Bunn og grunn det indre som teller! Man blir forelsket i personen.. Ikke i kjønnet. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Helt riktig. Bunn og grunn det indre som teller! Man blir forelsket i personen.. Ikke i kjønnet. :-)

For noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...