AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 I går når vi skulle ha sex hadde han store problemer med å holde oppe ereksjonen, og det endte med at vi bare måtte gi oss. Syns dette var veldig rart da noe lignende aldri har skjedd før. Vi har vært sammen i 8 år, og hver gang har han vært veldig hard og det har gått for ham etter 2-3 minutter med penetrering. Han har ferie så han er ikke sliten, han hadde ikke drukket, det har ikke skjedd noe i det siste som han bekymrer seg for/tenker på, vi hadde masse forspill, vi har ikke nylig hatt sex (er vel en uke siden omtrent). Jeg stresset ikke noe med det, for det hadde bare gjort ting mye verre... Vi prøvde alt - blowjob, forskjellige stillinger osv... Hva i all verden kan noe sånt skyldes? Er jo veldig redd for at han ikke tenner på meg lenger eller noe sånt Han er ung forresten, 30 år. Hjelp?!? Anonymous poster hash: 72a68...7af
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Enig med Gjest, han mister ereksjonen EN gang og du lager en tråd om det? Slapp av da. 2
Prille Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Enig med Gjest, han hadde sikkert bare en dårlig dag. Han er like glad i deg og du er like glad i han. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Det er sånt som skjer en gang i blant, selv om det ikke er noen opplagt grunn til det. Bare la det ligge, men om det gjentar seg flere ganger i fremtiden så kan man jo tenke på å evnt oppsøke en lege. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 it happens ^^ bare pass på som funky punk sier i tilfelle det gjenntar seg ofte
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Bare vær obs på det, hvis du lager oppstyr rundt det fordi det skjedde en gang så vil det komme til å skje mange ganger... Anonymous poster hash: 09473...10f 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Dette er en mann du har vært sammen med i 8 (åtte) år, og du lager en tråd for å få svar på noe du og han sammen burde være trygge nok til å le bort, blåse i, kjæle med hverandre og nyte hverandres varme hud istedet for å skape problemer av. Av og til er det bare slik. Det betyr ikke at noe er galt eller trenger være galt. Menn er heller ikke maskiner som alltid er klare. 1
Prille Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Det er sånt som skjer en gang i blant, selv om det ikke er noen opplagt grunn til det. Bare la det ligge, men om det gjentar seg flere ganger i fremtiden så kan man jo tenke på å evnt oppsøke en lege. Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 TS her. Jeg sier ikke at han har feilet, og jeg skal ikke lage noe drama. Jeg bare tenker at det er meg som ikke er bra nok/tynn nok/trang nok/pen nok/horete nok/anstendig nok... Spesielt siden han ikke sa noe om det, bare sa det ikke funket. Et eller annet må det jo være, vi har sikkert hatt sex flere tusen ganger og det har aldri skjedd før... Anonymous poster hash: 72a68...7af
Gjest Funky Punk Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor det? Hvorfor det skjer, eller hvorfor man burde oppsøke lege om det gjentar seg? Om du mener det sistnevnte så er det jo fordi det kan være noe galt. Hvorfor ellers skulle man gå til legen? Er jo kjedelig om man aldri mer får den opp. Da er det jo bedre å snakke med en lege og kanskje få fikset problemet. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Fyrers hydraulik er et finstemt instrument, så hvis det skjer ofte så må de til legen, rett og slett fordi det kan være et tegn på at noe er skikkelig galt.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Er du tilstrekkelig våt hver gang? Jepp, var våt i massevis (uten at det ble FOR mye). Blowjob funket heller ikke, og jeg er GOD på det (seriøst, vet det ikke er lov å skryte men han pleier å komme på 30 sek av BJ...) TS Anonymous poster hash: 72a68...7af
Prille Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor det skjer, eller hvorfor man burde oppsøke lege om det gjentar seg? Om du mener det sistnevnte så er det jo fordi det kan være noe galt. Hvorfor ellers skulle man gå til legen? Er jo kjedelig om man aldri mer får den opp. Da er det jo bedre å snakke med en lege og kanskje få fikset problemet. Jeg var bare nyskjerrig. Jeg ville aldri tenkt meg at noe var galt hvis det skjedde en gang innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Jepp, var våt i massevis (uten at det ble FOR mye). Blowjob funket heller ikke, og jeg er GOD på det (seriøst, vet det ikke er lov å skryte men han pleier å komme på 30 sek av BJ...) TS Anonymous poster hash: 72a68...7af Ikke for å være ekkel, men vitsen med en BJ er å nekte ham og komme før man har leikt seg i minst 15 minutter. 1
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor det? Ereksjonssvikt kan komme av fysiske årsaker, for eksempel nedsatt testosteronnivå. Dette kan man få hjelp til å rette på. Ereksjonssvikt kan også være et symptom på sykdom. For eksempel 2
Gjest Funky Punk Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Jeg var bare nyskjerrig. Jeg ville aldri tenkt meg at noe var galt hvis det skjedde en gang innimellom. Da leste du mitt innlegg feil. Jeg sa at de fikk vurdere lege om problemet gjentok seg flere ganger i fremtiden. Jeg sa at det var helt normalt om det skjedde en gang iblant 1
Prille Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Funky Punk, jeg spurte fordi jeg tenkte jeg kanskje kunne lære noe nytt. Fikk svar også - Gjest og Zec har skrevet litt om det. Ut i fra det jeg har lest før, er det vanlig at menn kan få problemer med ereksjon i perioder hvor de er veldig slitne og stressa, som i småbarnsperioden, eller om man har vanskeligheter på jobb for eksempel. Røyking kan føre til ereksjonsproblemer. I et langt samliv vil man naturligvis møte på perioder med mer eller mindre lyst. Hvis dama reagerer veldig negativt i forbindelse med ereksjonssvikt, og begynner å mase, kreve, og stresse de neste gangene, vil det kunne føre til at han i hvert fall ikke greier å få den opp. I sånne tilfeller hjelper vel ikke legebesøk mye. Da er det viktigere å ta det med ro, å kose og være nakne sammen uten at man forventer at det skal bli noe samleie ut av det. 1
Drizzt Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Det er ikke slik at man kan kontrollere bevist ereksjonen sin. Så selv om han er opphisset i hodet sitt, kan det være en litt forskjellig reaksjon der nede. Ikke få panikk nå, det skjer. Jo mer du fokuserer på dette, jo verre blir det for da blir han også fokusert på dette og sjansene for at dette gjentas øker. Det beste er å ta det helt rolig for det er ingen krise egentlig. Man kan ha det koselig sammen også uten penetrering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå