Gå til innhold

Velg god fotograf:)

Fremhevede innlegg

Gjest Kiara!
Skrevet (endret)

Eeeeeller du kan gjøre som oss. Leie inn en hobbyfotograf til hele festen/dagen for 5000,- og ta de offisielle bildene med en annen fotograf. (vi brukte han samme, veldig fornøyd med resultatet men ikke prosessen underveis med instrukser om hva som funker og ikke, er ikke kameravant).

Men ikke spar penger for å spare på denne posten. :)

Når jeg vet hvilke minner man kan få av å ha med seg en fotograf hele dagen som IKKE er gjest eller har andre forpliktelser enn å ta bilder av hva som skjer mener jeg at det er den viktigste investeringen man gjør i bryllupet. Det trodde jeg ikke på forhånd, så ikke verdien for man har jo gjester som tar bilder... Ja, men det er en vanvittig jobb å samle dem sammen. :)

Endret av Kiara!
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vår fotograf var med oss i 16 timer! Fra ti på morgenen da jeg hadde time hos frisør/sminke, så hadde vi en veldig koselig stund i hagen på hotellet der jeg og mannen så hverandre for første gang. Så tok vi de klassiske bryllupsbildene før vielsen klokken 15. Etter vielsen tok hun noen gruppebilder. Resten av kvelden var hun bare med. Og jeg må si at det er bildene som ikke var oppstilte som betyr mest. De får oss til å huske stemningen og alle de små tingene. Hun var også veldig flink til å ta detaljbilder av absolutt alt av pynt, mat osv. Vi har også fått masse bilder av gjestene, og selv om det er veldig hyggelig å ha, er fotografbildene noe helt annet. Spesielt de utover kvelden når det er mørkt.

Hun hadde også med seg en assisten som tak bilder av mannen da han stelte seg, og da kan var med forloveren sin før han møtte meg.

Vi fikk også alle rettighetene til bildene, så de av gjestene som vil ha bilder, kan få :)

Endret av marihihia
Skrevet

Vi har hel dag og betaler 8000 kr. Får da alle rettigheter og bildene til eget bruk. Han jobber som fotograf for NRK og tar på seg bryllupsfotografering om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...