AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jeg går på lamictal 200mg og cipralex 15mg, og er friskere enn de fleste jeg kjenner Passer på å få nok søvn (legger meg og står opp på samme tid), spise sunt, stresse minst mulig og holde meg borte fra alkohol. Tok naturlig nok lang tid før jeg kom meg hit, har hatt mange år med opp og nedturer. Jeg og mannen planlegger å få barn sammen, og jeg vil fortsette i jobben min Anonymous poster hash: 4044b...d77
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Hva er forskjellen på bipolar 1 og bipolar 2? Anonymous poster hash: fd278...e75
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Hva er forskjellen på bipolar 1 og bipolar 2? Anonymous poster hash: fd278...e75 Maniene hos type 2 er ikke like høye. Anonymous poster hash: 4044b...d77
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jeg går på lamictal 200mg og cipralex 15mg, og er friskere enn de fleste jeg kjenner Passer på å få nok søvn (legger meg og står opp på samme tid), spise sunt, stresse minst mulig og holde meg borte fra alkohol. Tok naturlig nok lang tid før jeg kom meg hit, har hatt mange år med opp og nedturer. Jeg og mannen planlegger å få barn sammen, og jeg vil fortsette i jobben min Anonymous poster hash: 4044b...d77 Så bra medisineringen fungerer. Men hvordan løserdere det om du skulle prøve å bli gravid. Lamictal er jo fosterskadelig (mange epilepsimedisiner som er det). Går selv på en del medisiner, men er redd for å bli gravid, da ingen lege vil/kan forsikre meg om at det ikke er skadelig...Anonymous poster hash: 89cd7...9c8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Så bra medisineringen fungerer. Men hvordan løserdere det om du skulle prøve å bli gravid. Lamictal er jo fosterskadelig (mange epilepsimedisiner som er det). Går selv på en del medisiner, men er redd for å bli gravid, da ingen lege vil/kan forsikre meg om at det ikke er skadelig...Anonymous poster hash: 89cd7...9c8 Har lest en del artikler om det, og funnet ut at jeg kommer til å fortsette på medisinene. Det er en avveining med tanke på at det er mer skadelig for fosteret om jeg får en episode. Anonymous poster hash: 4044b...d77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå