Gå til innhold

Dere med bipolar 2 lidelse ...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke framtidsutsikter har dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på lamictal 200mg og cipralex 15mg, og er friskere enn de fleste jeg kjenner :)

Passer på å få nok søvn (legger meg og står opp på samme tid), spise sunt, stresse minst mulig og holde meg borte fra alkohol. Tok naturlig nok lang tid før jeg kom meg hit, har hatt mange år med opp og nedturer.

Jeg og mannen planlegger å få barn sammen, og jeg vil fortsette i jobben min :)



Anonymous poster hash: 4044b...d77
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på bipolar 1 og bipolar 2?



Anonymous poster hash: fd278...e75
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på bipolar 1 og bipolar 2?

Anonymous poster hash: fd278...e75

Maniene hos type 2 er ikke like høye.

Anonymous poster hash: 4044b...d77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på lamictal 200mg og cipralex 15mg, og er friskere enn de fleste jeg kjenner :) Passer på å få nok søvn (legger meg og står opp på samme tid), spise sunt, stresse minst mulig og holde meg borte fra alkohol. Tok naturlig nok lang tid før jeg kom meg hit, har hatt mange år med opp og nedturer. Jeg og mannen planlegger å få barn sammen, og jeg vil fortsette i jobben min :)Anonymous poster hash: 4044b...d77

Så bra medisineringen fungerer. Men hvordan løserdere det om du skulle prøve å bli gravid. Lamictal er jo fosterskadelig (mange epilepsimedisiner som er det). Går selv på en del medisiner, men er redd for å bli gravid, da ingen lege vil/kan forsikre meg om at det ikke er skadelig...

Anonymous poster hash: 89cd7...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Så bra medisineringen fungerer. Men hvordan løserdere det om du skulle prøve å bli gravid. Lamictal er jo fosterskadelig (mange epilepsimedisiner som er det). Går selv på en del medisiner, men er redd for å bli gravid, da ingen lege vil/kan forsikre meg om at det ikke er skadelig...

Anonymous poster hash: 89cd7...9c8

Har lest en del artikler om det, og funnet ut at jeg kommer til å fortsette på medisinene. Det er en avveining med tanke på at det er mer skadelig for fosteret om jeg får en episode.

Anonymous poster hash: 4044b...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...