AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Har du tatovering? Hvor og hva? Angrer du? Anonymous poster hash: be9b3...e28
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har 7 stk Hvor? Litt ymse, noen store og noen små Hva: ymse, alt fra dyr til ornament, tribal og pin up. Kun en jeg angrer på, en liten en på ribbeina, tatt av lærling. ALDRI mer lærling!!! Jeg betaler heller for god kvalitet! Anonymous poster hash: 9df94...f6a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 ja det har jeg. flere. angrer absolutt ikke. skal ha flere. har full sleve. med en bilde historie oppover hele. har favoritt blomsten min oppover den andre armen min og noe greier. litt vanskelig å forklare med ord. også en minne tatovering på leggen. har et portrett av mitt barn på skuldra.har også navnet hennes skrevet på meg på en finger. med hennes håndskrift fra da hun akkurat hadde lært å skrive det nesten. så bokstaver feil vei å slik. den synes jeg er fantastisk skjønn:) og en i nakken. som er mitt motto. det er ikke noe teit engelsk dritt. men noe som faktisk betyr noe for meg. Anonymous poster hash: e9e11...7fb
Gjest Rori Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Har fire Korsrygg (fe), håndledd (fødselsdagen til et avdød familiemedlem), nakke (skrift på langs) og en liten hemmelig ting på ribbenet som skjules under bh hehe. Angrer ikke nei, men jeg er glad for at de er lette å skjule om det trengs i jobbsammenheng osv.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har tribal i korsryggen.. Angret egentlig ikke men så plutselig har alle fordommer mot det og sier det er stygt osv. Blir utrolig lei meg, for jeg er egentlig glad i tatoveringen.. Anonymous poster hash: be9b3...e28 1
Brunhilde Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Her tre, alle på steder som stort sett er skjult. Tror ikke jeg skal ha flere, men angrer ikke på de jeg har.
Mord-Sith Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg har 2. Angrer ikke, og jeg klør etter å få flere. Har en på håndledd og en på skulder.
Gjest Blomst83 Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Har 7. 2 på ankel.2 på korsryggen.1 på håndledd.1 på bikinilinja.1 på skulder. Nei jeg angrer ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå