Arkivskap Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Nå er det på tide å selge brudekjolen Skal legge den ut på finn. Men lurer på hvordan det er lurt å fjerne fjeset mitt på bildene? Ser jo så mye rart der ute. Er det greit å klippe bildene slik at hodet blir borte?
CathFoto Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Beskjær det bort eller legg en sladd eller blur over ansiktet/hodet. 1
Tallulah Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 3
MissEi Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Synes også bildene som ikke er sladdet er de beste å se på når jeg leter etter kjole 2
ekkoet Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Det ser lit makabert ut uten hodet, jeg tror det ødelegger for bildet og helheten . Om du ellers ser hvor glad folk er i å spre bryllupsbildene sine rundt (aviser og facebook) så ville jeg ikke vært urolig over at det lå et bilde av meg i brudekjole ute, selvsagt med unntak av at jeg er mann. 3
Arkivskap Skrevet 1. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2013 Haha, hadde vært artig med slagsannonse med en mann inne i brudekjolen! Jeg er enig med dere som sier det er best med bilder der ansiktet syns. Navnet mitt vil jo uansett stå i annonsen, så jeg blir jo ikke anonym. Men så er jeg litt beskjeden da.. Kanskje jeg rett og slett skal manne meg opp til å sette inn hele bildet. 1
Gjest Ahs Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Synes også at de beste bildene er de som ikke er sladdet, kuttet etc. da får man et helhetsinntrykk som er med å å selge kjolen. Anonym er du jo ikke uansett:-) 1
Arkivskap Skrevet 1. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2013 Er vel redd annonsen min skal dukke opp på kvinneguiden, der folk ler av kjolen, kroppen, håret eller hva som helst... 1
MissEi Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Du er nok helt nydelig! Har til gode å se en brud som ikke skinner! 1
Petalouda Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Er vel redd annonsen min skal dukke opp på kvinneguiden, der folk ler av kjolen, kroppen, håret eller hva som helst... .. jeg lover å holde meg unna ... *smile pent* Du er nok helt nydelig! Har til gode å se en brud som ikke skinner! he he, hva med henne her .. ? 1
MissEi Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 .. jeg lover å holde meg unna ... *smile pent* he he, hva med henne her .. ? Hahahaha huff huff hvor fant du dette?
Petalouda Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 he he man kan finne det utroligste skal jeg si deg ... hva med denne ... ? eller .... denne ..? eller .... denne her .. ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå