Lulubo Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Hei! Jeg og kjæresten min planlegger en 2 ukers ferietur i januar, men vi er veldig usikre på hvor vi skal reise. Noen som har forslag? Thailand er ikke interessant, for det har vi vært før. Budsjettet vårt ligger på omtrent 15000 kr per pers for hotell og fly.
Gjest Badabing Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Hva med et av de andre landene i nærheten? Vietnam (f.eks Phu Quoc pluss en storby som Saigon/Ho Chi Minh City), Kambodsja (Sihanoukville eller Bamboo Island pluss Phnom Penh eller Siem Reap), Filippinene, Malaysia eller Indonesia? Ellers er det fint i Goa (India) også. Har hørt veldig mye bra om Kerala, men der har jeg ikke vært. Husbåttur i Kerala står høyt på min liste i alle fall.
caroprins Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Aruba med Ving eller til Mexico. Dit har både star tour, Ving og Apollo charter. Der er det flott. Eller fly med norwegian til Fort Lauderdale og ta noen dager på cruise i karibien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå