Gå til innhold

Gutter: Gjelder annenhver gang for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom det er du som har tatt initiativ, om enn "bare" til dirty talk via sms, forventer dere at jenta insjer neste gang da, eller tenker dere ikke noe over det?

Anonymous poster hash: 4f7cd...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke noe over det. Vil nok lagt merke til det om det kun gikk en vei over tid, men det blir noe annet. Tenker på ingen måte over hvorvidt det er den ene eller den andres "tur".

Anonymous poster hash: 307e5...5c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jenter tenker mer over dette enn det vi gjør. Jeg tar i hvertfall initiativ når jeg har lyst på kontakt. Jeg syns det blir tullete å tenke at "nei, jeg skal ikke ta kontakt selv om jeg vil, for jeg sa hei forrige gang".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, for min del, driver ikke med noe spill. Sender hun en melding som gjør meg glad blir jeg glad for det. Tenker jeg på henne sender jeg en melding om det. Ønsker jeg å treffe henne ringer jeg eller sender jeg melding om det, så avtaler vi noe. Eller så gjør hun det samme tilbake hvis hun ønsker å treffes, og da blir jeg jo glad for da tenker hun på meg. :)

Hvem som gjør hva hvilken gang er ikke noe jeg tenker på. Bare det å bli tenkt på, at noen er glad i en, er noe jeg blir glad for og setter pris på.



Anonymous poster hash: 0fc33...4d9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Tenker i grunn ikke noe over det, mens dersom hun aldri gjør det selv så synes jeg det er litt kjipt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nemlig ikke hørt noe fra flørten min siden natt til søndag, men har sett på facebook at han ikke har vært helt i slaget...Vi pleier ikke å sende sms veeeldig ofte, men nå i det siste føler jeg vi har tatt "forholdet" ett skritt videre. Har jeg grunn til å bekymre meg? (Det siste han skrev var "vi sees")

Anonymous poster hash: 4f7cd...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Jeg, for min del, driver ikke med noe spill. Sender hun en melding som gjør meg glad blir jeg glad for det. Tenker jeg på henne sender jeg en melding om det. Ønsker jeg å treffe henne ringer jeg eller sender jeg melding om det, så avtaler vi noe. Eller så gjør hun det samme tilbake hvis hun ønsker å treffes, og da blir jeg jo glad for da tenker hun på meg. :)

Hvem som gjør hva hvilken gang er ikke noe jeg tenker på. Bare det å bli tenkt på, at noen er glad i en, er noe jeg blir glad for og setter pris på.

Anonymous poster hash: 0fc33...4d9

This :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, for min del, driver ikke med noe spill. Sender hun en melding som gjør meg glad blir jeg glad for det. Tenker jeg på henne sender jeg en melding om det. Ønsker jeg å treffe henne ringer jeg eller sender jeg melding om det, så avtaler vi noe. Eller så gjør hun det samme tilbake hvis hun ønsker å treffes, og da blir jeg jo glad for da tenker hun på meg. :)

Hvem som gjør hva hvilken gang er ikke noe jeg tenker på. Bare det å bli tenkt på, at noen er glad i en, er noe jeg blir glad for og setter pris på.

Anonymous poster hash: 0fc33...4d9

Ja, men hvis det er bare den ene som tar initiativ, mens den andre gjør det nesten aldri, blir det ganske ... rart. :P

Anonymous poster hash: 59762...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis det er bare den ene som tar initiativ, mens den andre gjør det nesten aldri, blir det ganske ... rart. :PAnonymous poster hash: 59762...241

Du høres ut som et misfornøyd, usikkert lite barn. Er det rart voksne folk vegrer seg litt? Og hvor gammel er du igjen?

Anonymous poster hash: 7d4f8...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...