Gå til innhold

bytte p-piller uten gyn sitt samtykke?

Fremhevede innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Hei. Jeg begynte på cerazette for 1 mnd siden, og jeg er drittlei blødning og smerter nå, så jeg nekter å fortsette på dem. Har prøvd å få kontakt med gynekologen, men får ikke tak i han. Jeg vil gjerne bytte tilbake til micrognon og har resept på disse. Tror dere jeg bare kan bytte tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør få lov til det ja. Jeg gikk til helsesøster/ og lege. Fikk byttet tilbake uten problemer. Jeg bare forklarte hva som ikke passet og sånt.

Gjest avocadoen
Skrevet

Okei. For jeg skulle egentlig gått på dem til oktober, men jeg takler ikke dette i 3 mnd til.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Det kan du nok, men om du bare har gått på nye typen i 1 mnd, så vil det vel stabilisere seg innen 3 mnd (tror jeg). Du kan reagere likt når du bytter tilbake, det skjedde i hvert fall med en tidligere venninne av meg når hun byttet tilbake etter å ha prøvd et annet merke en stund (6-8 uker tror jeg hun gikk på nye typen før hun valgte å gå tilbake).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som gikk på cerazette og blødde i 4 uker, etter det stoppet det, og hun har ikke hatt mensen siden! Det er veldig individuelt med blødninger, jeg har gått på de i over 2 år og hatt mensen kun et par ganger som varte i 2 dager. Jeg er hvertfall veldig fornøyd.

Men vil tro at du skal kunne bytte tilbake uten å si ifra til han, bare å ta kontakt med fastlege og få ny resept :)

Anonymous poster hash: 98211...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...