Gjest avocadoen Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Hei. Jeg begynte på cerazette for 1 mnd siden, og jeg er drittlei blødning og smerter nå, så jeg nekter å fortsette på dem. Har prøvd å få kontakt med gynekologen, men får ikke tak i han. Jeg vil gjerne bytte tilbake til micrognon og har resept på disse. Tror dere jeg bare kan bytte tilbake?
johans1 Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Du bør få lov til det ja. Jeg gikk til helsesøster/ og lege. Fikk byttet tilbake uten problemer. Jeg bare forklarte hva som ikke passet og sånt.
Gjest avocadoen Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Okei. For jeg skulle egentlig gått på dem til oktober, men jeg takler ikke dette i 3 mnd til.
Gjest C4r1n3 Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Det kan du nok, men om du bare har gått på nye typen i 1 mnd, så vil det vel stabilisere seg innen 3 mnd (tror jeg). Du kan reagere likt når du bytter tilbake, det skjedde i hvert fall med en tidligere venninne av meg når hun byttet tilbake etter å ha prøvd et annet merke en stund (6-8 uker tror jeg hun gikk på nye typen før hun valgte å gå tilbake).
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde en venninne som gikk på cerazette og blødde i 4 uker, etter det stoppet det, og hun har ikke hatt mensen siden! Det er veldig individuelt med blødninger, jeg har gått på de i over 2 år og hatt mensen kun et par ganger som varte i 2 dager. Jeg er hvertfall veldig fornøyd. Men vil tro at du skal kunne bytte tilbake uten å si ifra til han, bare å ta kontakt med fastlege og få ny resept Anonymous poster hash: 98211...7d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå