AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg måtte ta angrepille på mandag, men har nå surret meg til legen for å få resept på p-piller igjen. Kan jeg begynne på disse med en gang eller bør jeg vente til syklusen min? Angrepiller klusser vel til syklusen noe, så har jo ikke peiling på om den kommer når den egentlig skal. Jeg blødde litt dagen etter jeg tok angrepillen... Anonymous poster hash: 28bf8...9d4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Ingen? :/ Anonymous poster hash: 28bf8...9d4
Safiye Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Det beste er å spørre legen ev. farmasøyten på apoteket.
Gjest Elseby13 Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Ja du kan begynne med en gang. Bruk tilleggsprevensjon i 14 dager, f eks kondom.
Gjest Rori Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Egentlig skal du vel vente til første dagen etter mensen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Ja du kan begynne med en gang. Bruk tilleggsprevensjon i 14 dager, f eks kondom. Er vel 7 dager... Anonymous poster hash: 5e8df...821
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå