Gå til innhold

Vanskelig å være gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece

Dette beviser vel hvor mye vanskeligere det er å være gutt enn jente.. Når en såpass kjekk fyr som han i videoen ikke får seg et eneste napp hos damene.

Syns også det var overraskende få menn som sa ja til jenta. De som har sagt nei må enten være i et forhold, dypt religiøse, homofile eller impotente.. :fnise:

Alle jenter kan vel ikke ha så høy moral som denne videoen viser.. Jenter idag er jo kjent for å være ganske horete.

Nei, jammen ikke lett å være gutt!



Anonymous poster hash: 5cd2d...f72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er vanskelig for kvinner å være hunnkjønn om de faktisk sier ja hele tiden. Menn vil ikke slå seg til ro med slike vet du!



Anonymous poster hash: 654f7...d9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskeligere for gutter å få et ONS. Det er det eneste. Noe som ikke engang er viktig for de fleste gutter eller jenter.

Det å få seg kjæreste er like vanskelig for begge.



Anonymous poster hash: 6f505...eeb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jenter er så horete som du skriver, er det vel ganske lett å være gutt?



Anonymous poster hash: 0d9ad...637
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en runk vet jeg...



Anonymous poster hash: 4bbe4...894
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece

Dette beviser vel hvor mye vanskeligere det er å være gutt enn jente.. Når en såpass kjekk fyr som han i videoen ikke får seg et eneste napp hos damene.

Syns også det var overraskende få menn som sa ja til jenta. De som har sagt nei må enten være i et forhold, dypt religiøse, homofile eller impotente.. :fnise:

Alle jenter kan vel ikke ha så høy moral som denne videoen viser.. Jenter idag er jo kjent for å være ganske horete.

Nei, jammen ikke lett å være gutt!

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Det er heller ikke lett å være en kvinne, tro meg! Det er ikke lett å ha så mye lyst på en mann, men å være redd å si eller vise det til ham på noen måte, fordi du er redd at han kommer til å oppfatte deg som horete, billig, lett, osv. Å vente istedet for at han skal ta initiativ!

Anonymous poster hash: f2cec...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke lett å være en kvinne, tro meg! Det er ikke lett å ha så mye lyst på en mann, men å være redd å si eller vise det til ham på noen måte, fordi du er redd at han kommer til å oppfatte deg som horete, billig, lett, osv. Å vente istedet for at han skal ta initiativ!

Anonymous poster hash: f2cec...673

Hvorfor vente? Kvinner kan da også ta inititativ. En moderne kvinne gir blaffen i hva andre tenker om henne. Det er den som dømmer henne for å prøve seg på noen som hun liker som er dust, ikke hun.

Anonymous poster hash: 4bbe4...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vente? Kvinner kan da også ta inititativ. En moderne kvinne gir blaffen i hva andre tenker om henne. Det er den som dømmer henne for å prøve seg på noen som hun liker som er dust, ikke hun.

Anonymous poster hash: 4bbe4...894

Slik er det bare - kvinner som tar initiativ til sånt blir oppfattet som horete og billige. Ja, enkelte er nok det, men hva med oss andre? Bare fordi jeg har så lyst på ham ... Men hvis en mann viser interesse og tar initiativ, blir han aldri oppfattet som billig og horete. Det er faktisk lettere å være en mann.

Hilsen, en kvinne

Anonymous poster hash: f2cec...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det bare - kvinner som tar initiativ til sånt blir oppfattet som horete og billige. Ja, enkelte er nok det, men hva med oss andre? Bare fordi jeg har så lyst på ham ... Men hvis en mann viser interesse og tar initiativ, blir han aldri oppfattet som billig og horete. Det er faktisk lettere å være en mann.

Hilsen, en kvinne

Anonymous poster hash: f2cec...673

Ærlig talt, det er ikke at folk skal tenke at du er en hore som du er redd for å ta initiativ. Det er det at du skulle bli avvist som gjør at du er redd for å ta initiativ. Tror du det er noe lettere for menn? Seriøst? Det er ikke det. Menn får også et stikk i hjertet når de blir avvist.

Anonymous poster hash: 4bbe4...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er ikke at folk skal tenke at du er en hore som du er redd for å ta initiativ. Det er det at du skulle bli avvist som gjør at du er redd for å ta initiativ. Tror du det er noe lettere for menn? Seriøst? Det er ikke det. Menn får også et stikk i hjertet når de blir avvist.

Anonymous poster hash: 4bbe4...894

Jeg vet bedre enn deg hvorfor jeg er redd. Det handler aldri om å bli avvist, men om å bli oppfattet som noe jeg ikke er, fordi dette påvirker videre relasjoner med denne personen. Jeg blir ikke såret av å bli avvist og tar det ikke personlig.

Nå må det sies at det ikke er slik at alle menn oppfatter damer som tar initiativ som horete og billige, men svært mange gjør det. Jeg har nemlig lært av andre sine feil (venninner).

Anonymous poster hash: f2cec...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter idag er jo kjent for å være ganske horete.

Nei, jammen ikke lett å være gutt!

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Er nok ikke lett å være gutt hvis man har det synet på kvinner, nei.

Anonymous poster hash: 87138...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall ikke vanskelig å være gutt, synes jeg da.

Eller en mann da.. Men det er nok en individuell greie dette og, antar jeg.



Anonymous poster hash: 37e0b...04f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis jenter er så horete som du skriver, er det vel ganske lett å være gutt?

Anonymous poster hash: 0d9ad...637

Dette utsagnet var nok heller en generell undring fra min side. Med bakgrunn til videoen, som tydet på det motsatte..

TS

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette utsagnet var nok heller en generell undring fra min side. Med bakgrunn til videoen, som tydet på det motsatte..

TS

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Vet du hva hore er? om hore er etter din definisjon løse, så ser vi jo veldig godt i videoen at det faktisk er menn som er horene.

Anonymous poster hash: 0459c...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva hore er? om hore er etter din definisjon løse, så ser vi jo veldig godt i videoen at det faktisk er menn som er horene.

Anonymous poster hash: 0459c...8f5

Syns nå 50 % uttelling var overraskende lite.. Dama er jo ganske pen, så at så mange sa nei var rart. Og gutten var jo et par hakk lenger ned på utseende-skalaen, så det kan også forklare litt..

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns nå 50 % uttelling var overraskende lite.. Dama er jo ganske pen, så at så mange sa nei var rart. Og gutten var jo et par hakk lenger ned på utseende-skalaen, så det kan også forklare litt..

Anonymous poster hash: 5cd2d...f72

Mannen var penere enn dama mener nå jeg. Du må huske på at skjønnhet er subjektivt ;) Uansett hvor pen mannen var så tror jeg at jeg hadde blitt litt skremt om noen hadde spurt meg om sex på gata..

Anonymous poster hash: 0459c...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er ikke at folk skal tenke at du er en hore som du er redd for å ta initiativ. Det er det at du skulle bli avvist som gjør at du er redd for å ta initiativ. Tror du det er noe lettere for menn? Seriøst? Det er ikke det. Menn får også et stikk i hjertet når de blir avvist.

Anonymous poster hash: 4bbe4...894

Dingdingding, we have a winner! Et empirisk bevis på det er alle "Skal jeg tørre å kontakte han?"-trådene her på KG. Det er veldig få "Jeg er interessert i en mann og har null problemer med å ta kontakten først, men er redd for å bli sett på som en hore!"-tråder.

Redselen for å virke for ivrig er også ganske vanlig, men det blir ikke det samme.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...