Gå til innhold

Hjelp! Kalt inn til jobbintervju


Metfan

Anbefalte innlegg

Hei!

Skrev innlegg her for ei lita ri siden:

"Har nylig søkt på jobb hos Burger King, for å tjene litt ekstra penger ved siden av skole. Jeg har tidligere slitt veldig med sosial angst, men blitt mye bedre nå. Jeg trenger sårt penger, derfor søkte jeg på BK. Jeg gruer meg i så fall veldig til å stå i kassen (kan hende jeg bare blåser det opp noe fælt, men er så redd for å gjøre feil..). "

Og nå er jeg da innkalt til intervju. Har aldri vært på intervju før, hvilke spørsmål tror dere jeg blir stilt? Skal jeg forberede meg på noe vis?

Har litt blandede følelser ved å bli tatt inn til intervju.. Jeg er selvfølgelig glad for å få muligheten, men gruer meg noe sinnsykt til det å stå i kassen om jeg er så heldig å få jobben...

Endret av Metfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vert på ett utall intervjuer opp i gjennom årene, det blir ikke mye bedre.

Hvis det er en ting som virkelig er helt normalt, så er det å være nervøs før ett intervju! ;p ALLE er det!

Du begynner uansett på kjøkkenet og er det i lang tid før du får stå i kassen. Så ikke bekymre deg for det som kommer senere.

Og hvis du ikke takler kassen, så kommer du til å bli satt tilbake på kjøkken. Så lenge du gjør ditt beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Jeg synes det er veldig greit å ha med meg en utskrift av søknad og CV på intervjuet som jeg kan kikke litt på dersom jeg står fast. Det er veldig vanlig å være nervøs på intervjuer, så bare prøv å pust med magen.

Her er en link hvor du finner noen spørsmål du kanskje kan forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på BK i mine yngre dager. Jeg kan ikke huske så veldig mye konkret fra intervjuet, men det var et gruppeintervju. Vi skulle blant annet ta med en ting som betydde mye for oss, eller representerte oss. Også gjorde vi forskjellige oppgaver sammen, slik at de kunne se hvordan man jobbet i team.

Det kommer til å gå kjempebra. Det er bare bra å være litt nervøs, da er du skjerpet og fokusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...