Gå til innhold

Angst og mageubehag..


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med angst siden jeg mistet jobben i påsken, når jeg får disse "angstanfallene" blir jeg kvalm og helt utslått.

En gang gikk det så langt at jeg ble sengeliggende og kaste opp i et døgn uten noe søvn.

Noen fler som har/har hatt dette og kommet over det? Hvordan taklet dere dette og ble du helt frisk?

Har blitt henvist til psykolog, men det tar jo halvt år til jeg får høre noe derfra, reiser til syden om 2 uker og gruer meg som f til det, redd for å få angstanfall på turen..



Anonymous poster hash: cd791...6ba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det i årevis, og antar det bare er sånn jeg er. Jeg prøver bare å unngå situasjoner som fremprovoserer det.



Anonymous poster hash: e3af6...442
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det i årevis, og antar det bare er sånn jeg er. Jeg prøver bare å unngå situasjoner som fremprovoserer det.

Anonymous poster hash: e3af6...442

Årevis? Du bare godtar det som det er og lærte deg å leve med det? Uff..

Håper du har en mye mildere versjon av det enn meg da, jeg kunne aldri levd med dette permanent :omg:

Anonymous poster hash: cd791...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...