Gå til innhold

Scheriproct eller Alcos anal?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er nå på andre runde med Scheriproct stikkpiller pga innvendige hemoroider. Men det er fremdeles et h* å gå på do og jeg blør friskt etter så og si hvert besøk. Noen som har erfart at Scheriproct lindrer, men ikke fjerner problemet, men at Alcos Anal (eller annet) har gjort jobben?

Veldig takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: bb817...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er nå på andre runde med Scheriproct stikkpiller pga innvendige hemoroider. Men det er fremdeles et h* å gå på do og jeg blør friskt etter så og si hvert besøk. Noen som har erfart at Scheriproct lindrer, men ikke fjerner problemet, men at Alcos Anal (eller annet) har gjort jobben?

Veldig takknemlig for svar!

Min erfaring er akkurat motsatt.

Anonymous poster hash: 42a91...f7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at den lindrer men ikke heler ja. Hadde rift.

Men hva gjorde du da? Grodde det til slutt? Jeg og lurer egentlig på om det kan være rift..kjennes sånn ut, men jeg vet jo egentlig ikke om man kan kjenne forskjell :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Scheriproct kombinasjonspakke (stikkpiller og krem) var absolutt det eneste som hjalp meg. Fjerna ikke problemet helt (det kommer nok aldri til å bli helt borte), men er nå helt greit. Alcos anal var en vits i forhold.

Anonymous poster hash: 77e1d...669
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjorde du da? Grodde det til slutt? Jeg og lurer egentlig på om det kan være rift..kjennes sånn ut, men jeg vet jo egentlig ikke om man kan kjenne forskjell :-P

Fikk undersøkelse på sykehus men det er lite som hjelper. Det gror aldri helt, men med et riktig kosthold og aktivitet så går det greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alcos anal virket ikke på hverken smertene eller hemoridene for min del. Scheriproct har hjulpet meg.

Hvis det er rift så hjelper ingenting, den må få gro av seg selv.

Anonymous poster hash: c2c51...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...