Gå til innhold

Han liker ikke å bli ridd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer liker ikke å bli ridd. Eller, det vil si at han liker det. Men han må etter hvert styre tempo til en viss grad og da funker det dårlig med meg på topp. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: d718b...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.

Jeg forutsetter at du dropper sporer og pisk...

Hva man liker og ikke er høyst individuelt.

Enkelte menn vil absolutt kontrollere alt i senga.

Du velger jo om du vil ha sex med han eller ikke. Om du er missfornøyd, så er det ingen grunn for sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som liker det, nei. Siste mann jeg var sammen med likte best stillinger bakfra.



Anonymous poster hash: 3255c...916
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker å bli ridd, men han elsker å ta styringa selv og. Når jeg rir han bruker han å styre meg litt for å tilfredsstille seg selv enda mer; det å ta på meg, ta litt styring, osv. Han synes det er deilig og blir opphisset. Kan hende det er det typen din og gjør...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker også å bli ridd. Spesielt når jeg teaser for å få han gira, da ender han opp med å styre meg litt røffere kan man si. Det er et instinkt menn har tror jeg. De liker å bli dominert, men så blir de litt på "jakt" eller hvordan jeg kan forklare det. Kanskje høre med han om han kan la deg få en sjanse til å trene deg opp i stillingen kanskje? Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Samboer liker ikke å bli ridd. Eller, det vil si at han liker det. Men han må etter hvert styre tempo til en viss grad og da funker det dårlig med meg på topp. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: d718b...bb2

Det er normalt at ikke alle liker det samme :)

Men han kan jo fint ta styringen selv om du sitter på topp.

Min mann tar meg på hoftene/rompa og styrer meg i den rytmen han der og da får maksimal nytelse av, eller presser hoftene sine opp slik at han bunner skikkelig i meg osv. Man trenger jo ikke ligge som en slakt og bare bli ridd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...