Gå til innhold

Jenter og gutter - analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må begge parter tenke på? Forberedelse, under og etter? Stillinger, leketøy? Hva gjør man med hendene? I skje blir man så "hemmet", får liksom ikke tatt på så mye. Hva liker du? :) Trenger tips!

Anonymous poster hash: 261f7...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel å passe på å "smøre" nok..samt å ta det veldig forsiktig i starten

AnonymBruker
Skrevet

Man må passe på å sjekke seg for kreft i tarmen etterpå. Endetarmen er ikke lagd for noe annet enn at avfall skal komme ut.

Anonymous poster hash: 9dd0f...b08
  • Liker 3
Gjest bråkar
Skrevet

Jeg undres litt over psyken til en person som konsekvent troller analtråder med kreftinnlegg. Personen er jo åpenbart opptatt av at ingenting skal hindre dritt fra å komme ut av tarmen. ok, så han (det er jo med all sannsynlighet en han) har mye dritt på lager, men hvorfor så opptatt av andres kanaler? Mon tro om han kan opplyse oss nærmere?

Man må passe på å sjekke seg for kreft i tarmen etterpå. Endetarmen er ikke lagd for noe annet enn at avfall skal komme ut.

Anonymous poster hash: 9dd0f...b08

• Liker 3
Skrevet

Varm gjerde opp med fingre, tunge, buttplugg. Glidemiddel og enda mer glidemiddel. Tid og tålmodighet.

Når det kommer til stilling så gjør det som er komfertabelt for deg.

Skrevet (endret)

Om ikke han er villig til å få en butt plug oppi rumpa si synes jeg ikke du skal la ham putte penisen i din. Husk kondom.

Endret av Zek
AnonymBruker
Skrevet

Jeg undres litt over psyken til en person som konsekvent troller analtråder med kreftinnlegg. Personen er jo åpenbart opptatt av at ingenting skal hindre dritt fra å komme ut av tarmen. ok, så han (det er jo med all sannsynlighet en han) har mye dritt på lager, men hvorfor så opptatt av andres kanaler? Mon tro om han kan opplyse oss nærmere?

Jo men det er jo faktisk riktig som han sier. Høyere kreftrisiko hvis du har mye analsex, og det samme dersom du ikke driter på riktig måte. ;p Du får også høyere kreftrisiko hvis du spiser for mye av animalske proteiner, eller hvis du er ute i solen, eller hvis du ikke er det.

Det sagt, så er analsex morro for både kvinner og menn. Deilig avveksling, både å gi å ta.

Anonymous poster hash: 543ef...df1

AnonymBruker
Skrevet

Og når det kommer til hva som er viktig, så ville jeg sagt tre ting.

1. Glid, glid, glid.

2. Kondom, kondom, kondom, 2ern er mye mer smittsom.

3. Skyll først, du får munnstykker til dusjen sånn at du slipper at det blir brunt på tuppen.

Anonymous poster hash: 543ef...df1
AnonymBruker
Skrevet

Varme opp med fingrene, butplug eller vibrator.
Bruke mye glidemiddel (går ikke han å ha for mye egentlig)
Pleier å ha analsex i doggy eller misjonæren.

Anonymous poster hash: 286c2...bbe
Skrevet

Alkohol og glidemiddel funket bra for eksen. 1 gang. Så fikk hun ikke til å sitte dagen etterpå. Så det ble med den ene gangen.

Gjest Moirai
Skrevet

Om ikke han er villig til å få en butt plug oppi rumpa si synes jeg ikke du skal la ham putte penisen i din. Husk kondom.

Men jeg synes jo det er like godt, selv om han ikke liker det?

• Liker 1
Skrevet

Ja,seff :) Jeg ville ikke hatt noe i rumpa,men å ha kuken i rumpa blir noe helt annet ;)

Skrevet

Rart at du gjør det, det er jo han som har prostatakjertelen (mannlig g-punkt) der.

Gjest Moirai
Skrevet

Rart at du gjør det, det er jo han som har prostatakjertelen (mannlig g-punkt) der.

Det er da massevis av andre nervebaner der, som setter pris på stimuli.

Skrevet

Det er da massevis av andre nervebaner der, som setter pris på stimuli.

Får håpe du ikke ender med ødelagt lukkemuskel og at all nytelsen er verdt det.

Gjest Moirai
Skrevet

Du som er analtrollet?

Og det går nok bra, så lenge man er forsiktig tåler man såpass, så lenge man er renslig og tålmodig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...