Gå til innhold

Middelaldrende mannfolk som farger håret...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at middelaldrende mannfolk som farger håret virker desperate på å holde på sin "ungdom".

Ihvertfall de som har tydelig farget hår ;)

Er de redde for å virke for gamle tro?

Anonymous poster hash: 6d459...9c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel akkurat det samme som kvinner som ikke veit å sminke seg. Kjører på med ett alt for tykt og åpenbart lag.

Selvfølgelig ser det ikke lekkert ut

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel akkurat det samme som kvinner som ikke veit å sminke seg. Kjører på med ett alt for tykt og åpenbart lag.

Selvfølgelig ser det ikke lekkert ut

Enig, det ser ikke bra ut det heller ;)

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Hva med kvinner som gjør det? I dag ser man sjelden kvinner med grått hår før de er 70. De farger det alle som en, i mye større grad enn menn.

Men så ser ikke menn i 40-50-årene med grått hår så ille ut, mens kvinner derimot, de kler det som regel overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 618ba...109
  • Liker 2
Skrevet

Syns ikke det gjør noe så lenge de bruker en nøytral farge. Typen min gjorde det før, ble kjempefint.

Hvorfor kan ikke de få lov til å jukse litt når vi jukser med hele utseendet vårt?

Skrevet

Jeg synes at middelaldrende mannfolk som farger håret virker desperate på å holde på sin "ungdom".

Ihvertfall de som har tydelig farget hår ;)

Er de redde for å virke for gamle tro?

Jeg tenker ikke så mye mer om de enn hva jeg tenkte om wenche foss sin parykk f.eks

La oss innse det først som sist, de fleste av oss ønsker vel å holde oss unge lengst mulig, kjønn ingen hindring. Noen gjør det ved å farge håret noen ved andre ting. Så ja jeg registrerer at enkelte menn farger håret sitt (eller trøkker på seg en "sommerhatt"--->parykk), noen med et mer uheldig resultat enn andre. Men jeg tenker mer om de mennene som lar nesehår, øyenbryn og ørehår gro nedover, utover og bortover fordi de ikke bryr seg så mye om sitt utsende lengre om jeg først skal tenke noe om middelaldrende menn. Og noen gråfarger er flotte, men når man får den pissegule gråfargen, vel da skjønner jeg at man ønsker å ta seg litt bedre ut ved å farge det, og det er flott at menn også tar vare på seg selv fremfor å forfalle og se ut som de skal gå i graven når de er 40-50 år.

Gjest Morteno
Skrevet

Kvinner sminker seg for å se unge ut, gjør de ikke? Farger ikke kvinner håret? Får ikke menn lov til å gjøre noe som helst?

Hvis det ikke ser bra ut på dem, hvorfor bry seg?

• Liker 1
Skrevet

Ok, så det er alltid galt at middelaldrende menn farger håret, men det er greit at middelaldrende kvinner sminker seg så lenge det er smakfullt utført?

Gjest Hyssingen
Skrevet

så lenge det ikke er blonde tupper så driter jeg egentlig i det.

Skrevet

Grunnen til at middelaldrene menn farger håret er ikke for å se yngre ut, men for å gi folk med mindreverdighetskomplekser noe å hovere over på internett. Det er så solidariske middelaldrene menn virkelig er. Ts burde takke dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...