Gå til innhold

Hva er din største glede?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det å møte mennesker. Det er ikke materliastike gleder.



Anonymous poster hash: 0e54e...e12
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Friheten min.



Anonymous poster hash: d0861...c08
Skrevet

Mimre om fortida.

Sad, but true.

Skrevet

Min største glede så langt, har vært hver dag jeg har fått sammen med mannen i mitt liv. Soldater får man lite tid med, så man må bruke den man får..

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å mimre om fortida er en god glede også.



Anonymous poster hash: 0e54e...e12
AnonymBruker
Skrevet

Min største glede så langt, har vært hver dag jeg har fått sammen med mannen i mitt liv. Soldater får man lite tid med, så man må bruke den man får..

Er glad for at du har et bra liv.

Anonymous poster hash: 0e54e...e12

AnonymBruker
Skrevet

At du har et bra liv vet jeg ikke noe om, men jeg håper det!



Anonymous poster hash: 0e54e...e12
Skrevet

for min del kommer den største gleden av de små tingene! :)

  • Liker 1
Skrevet

At du har et bra liv vet jeg ikke noe om, men jeg håper det! Anonymous poster hash: 0e54e...e12

Jeg kan ikke klage, men skulle det vært noe er det selvfølgelig de tunge mnd man venter og bekymrer seg hjemme. Som sagt er uansett den største lykken for meg å dele dagen med min kjære. Jeg tror det er viktig å ha relasjoner rundt seg, og det er dette som bringer et menneske lykke. Det er tross alt medmennesker man skaper minner sammen med ;)

AnonymBruker
Skrevet

Friheten min.

Anonymous poster hash: d0861...c08

Frihet er viktig ja, men når man er født til frihet så er det andre ting som blir viktigere.

Anonymous poster hash: 0e54e...e12

Skrevet

Å se på kattene mine sove:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...