Holly Hobbie Skrevet 20. april 2004 #21 Skrevet 20. april 2004 Tror dessverre ikke dette er noen unik situasjon...min forlover har takket ja, men ikke sagt om hennes kjaereste blir med. Saa naa proever jeg aa purre paa henne. En annen venninne har heller ikke sagt fra om samboeren hennes blir med. Vet at de har hatt vanskeligheter i forholdet, saa jeg skjoenner jo at det er vanskeligaa forutse hva som kan skje, men likevel...vi har en del vi maatte utelate pg.a begrenset med plass, saa det er irriterende aa maatte drive detektivarbed for aa finne ut hvor mange som kommer. Naa er det en uke siden svarfristen, saa da begynner det aa haste. det slaar meg at det er mest unge mennesker som glemmer/ikke gidder aa svare innen fristen. Har god, gammeldags skikk og bruk gaatt helt i glemmeboken?! Jeg kommer hvertfall til aa huske aa svare ordentlig og raskt naar jeg blir invitert i bryllup i fremtiden! det lover jeg herved meg selv
Kalas Skrevet 22. april 2004 Forfatter #22 Skrevet 22. april 2004 Nå har jeg sendt ut både masemail og mase-sms, og da lot ikke de fårete svarene vente på seg. Til og med onkelen og tanten min hadde glemt fristen Det som var litt verre var svaret jeg fikk fra to av vennene mine "Nei, jeg har da ikke fått noen invitasjon?". Utrolig flaut, får håpe det er postverkets skyld og ikke mitt eget hode som gikk i surr midt oppe i all konvoluttklistringen... :oops:
puffthemagic Skrevet 22. april 2004 #23 Skrevet 22. april 2004 Det er ikke alltid så enkelt å huske på frister 2 mnd frem i tid heller da, og ofte kan det skyldes misforståelser, eller at en føler det er så selvsagt at en skal komme i bryllupet at en glemmer å svare skikkelig... Vi har en bryllupsinvitasjon liggende, og vi skal selvsagt i bryllupet, vi har visst om det i lang tid og det er liksom selvsagt at vi kommer. Spurte en dag samboeren om han hadde svart på invitasjonen. (det er mest hans venner) "Jada, Jarle vet selvsagt at vi kommer" og jeg sier "ja, men har du sagt skikkelig i fra, slik at Cathrine også har fått det med seg?", og det var han ikke helt sikker på... Ofte er det kanskje slik at damene administrerer endel og har oversikten, og dersom noen har nevnt i forbifarten "blir gøy med bryllup!" til mannen -og dermed tror de har svart på invitasjonen- har kanskje ikke damen fått den beskjeden...
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #24 Skrevet 22. april 2004 Mamma har purret inn de siste svarene i dag, alle har sagt ja bortsett fra to som har sagt kanskje og to som har ja med forbehold. Så egentlig er vi like langt..... :-?
*Lene* Skrevet 23. april 2004 #25 Skrevet 23. april 2004 Kanskje???? Hva slags svar er det? I mine ører betyr kanskje nesten utelukket NEI! Hrmpf.... Ja eller nei, kan det være så himla vanskelig da? Man vet jo om man er "ledig" denne dagen.
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #26 Skrevet 23. april 2004 Kjempegøy ikke sant.... Nå er det sånn at det ene paret har sagt ja med forbehold fordi de har en prematurfødt baby på sykehus, og de vet ikke når han blir utskrevet. Ligger han fremdeles på sykehus når bryllupet står er det ikke noe problem, men hvis han akkurat har kommet hjem kan det bli vanskelig. Man har ikke barnevakt til nyhjemkomne prematurer for å si det sånn... Og det vet man jo ikke før man står der.... Min ene kusine vil komme men har en nyoperert sønn som sannsynligvis ksal inn igjen. Da er det vanskelig med barnevakt og kanskje er han ikke kommet hjem ennå heller.... Og hvis hun ikke kan kjøre kommer ikke pappaen hennes, min onkel, for han kan ikke reise alene. En av kusinene mine har en mann som stadig blir kalt ut i verden for å jobbe, han vet ikke fra uke til uke så dermed blir det vanskelig..... Og en annen av jentene kommer fra Estland, så det er usikkert om hun får flere turistvisum...... Min tante og hennes ene sønn er usikre for de vet ikke om de får barnevakt til de to andre..... Og da blir det faktisk en del folk til slutt.... Vi lurer på å droppe hele gjesteoversikten i festprogrammet, slik at de kan trykkes ferdig uten at det blir masse feil og endringer.....
*Lene* Skrevet 23. april 2004 #27 Skrevet 23. april 2004 Gjesteliste er vanskelig å skrive med så mange forbehold ja. Uff, frustrerende å ikke vite altså! Vi har heldigvis mottatt svar fra alle, og vi blir nå eksakt 48 stk.
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #28 Skrevet 23. april 2004 Vi er rundt 85 som er sikre da, hvis ikke noen blir syke......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå