AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har fått en myggstikklignende bul på den ytre kjønnsleppen min som klør. Av og til svir det dersom jeg tar på det. Kan dette være herpes? Jeg har helt panikk, og er livredd for det. Har lest mange skrekkhistorier her inne. Skal ringe legen i morgen. Tar denne anonym, litt pinlig dette. Anonymous poster hash: 7e969...7dd
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Huff, det kan være det Har du hatt ubeskyttet sex i det siste da?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Jeg fikk herpes i underlivet av at eksen hadde det i munnen, har man det først så har man det først, kan slå ut over alt sier de. Anonymous poster hash: c0d8d...f1c
Alja Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Jeg har kjæreste. Dersom det er herpes tenker jeg det må være noe som har ligget i kroppen lenge og får utbrudd nå. Er det mulig at dersom jeg har et herpesmunnsår og så utfører oralsex på kjæresten, som etterpå har sex med meg at det kan smitte på det viset? Jeg har ikke hatt sex uten kondom før utenom med fast partner, og vært sammen med kjæresten nå i to år. Se der ja. Ikke lengre anonym Endret 30. juli 2013 av Alja91
Alja Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg håper virkelig det bare er et myggstikk som svir fordi jeg klør for mye på det ... Fanden heller..
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har kjæreste. Dersom det er herpes tenker jeg det må være noe som har ligget i kroppen lenge og får utbrudd nå. Er det mulig at dersom jeg har et herpesmunnsår og så utfører oralsex på kjæresten, som etterpå har sex med meg at det kan smitte på det viset? Jeg har ikke hatt sex uten kondom før utenom med fast partner, og vært sammen med kjæresten nå i to år. Se der ja. Ikke lengre anonym Åååh, huff da hehe Jeg er temmelig hypokonder når det kommer til kjønnssykdommer, og spesielt herpes da et par av mine venninner har det.. Jeg mener det tar to til seks uker før man får første utbrudd om man er smittet. Og jeg tror det kan smitte fra munn også.. Vent litt, så skal jeg høre med venninnene mine, de vet det meste om dette.. 1
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Jeg håper virkelig det bare er et myggstikk som svir fordi jeg klør for mye på det ... Fanden heller.. Les denne artikkelen også: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/herpesgenitalis.php
Alja Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Åååh, huff da hehe Jeg er temmelig hypokonder når det kommer til kjønnssykdommer, og spesielt herpes da et par av mine venninner har det.. Jeg mener det tar to til seks uker før man får første utbrudd om man er smittet. Og jeg tror det kan smitte fra munn også.. Vent litt, så skal jeg høre med venninnene mine, de vet det meste om dette.. Tusen takk for at du vil hjelpe. Det er godt over et år siden jeg hadde dette munnsåret da
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Vent litt, så skal jeg høre med venninnene mine, de vet det meste om dette.. Så snill du er som hjelper. Anonymous poster hash: 733dd...824 1
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Tusen takk for at du vil hjelpe. Det er godt over et år siden jeg hadde dette munnsåret da Men da er det sikkert noe annet Kontakt lege for sikkerhetsskyld, aldri noe hyggelig å gå rundt og bekymre seg for slike ting Pratet med hun ene venninnen min og hun sa at på henne så startet det med mange små "kuler" som utviklet seg til blemmer og så sår.. Og det sved og gjorde veldig vondt, hun kunne f.eks ikke ha på seg jeans når hun har utbrudd. Så hvis det bare er en liten kul så kan det jo være noe annet, får vi hvertfall håpe!
Alja Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Men da er det sikkert noe annet Kontakt lege for sikkerhetsskyld, aldri noe hyggelig å gå rundt og bekymre seg for slike ting Pratet med hun ene venninnen min og hun sa at på henne så startet det med mange små "kuler" som utviklet seg til blemmer og så sår.. Og det sved og gjorde veldig vondt, hun kunne f.eks ikke ha på seg jeans når hun har utbrudd. Så hvis det bare er en liten kul så kan det jo være noe annet, får vi hvertfall håpe! Tusen takk for svar! Jeg får ringe lege i morgen å be om en sjekk. Ha en fin kveld videre
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 greit å få sjekket det :-) selv var jeg hos gyn for jeg hadde noe som lignet en sprekk i skjedeåpningen, hun hadde ikke noe mistanke om at det kunne være herpes, men tok prøve av det og selvfølgelig var det det... Anonymous poster hash: e905e...1c5
Alja Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 greit å få sjekket det :-) selv var jeg hos gyn for jeg hadde noe som lignet en sprekk i skjedeåpningen, hun hadde ikke noe mistanke om at det kunne være herpes, men tok prøve av det og selvfølgelig var det det... Anonymous poster hash: e905e...1c5 Uff .... Hvordan utviklet deg seg?
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Du må si ifra hvordan det går, jeg får helt vondt på dine vegne Alja Jeg er virkelig helt hypokonder som sagt, haha. Men det er med god grunn da, jeg har virkelig fått høre skrekkhistoriene fra venninnene mine og jeg har aldri vært så forsiktig som jeg er nå.. Men siden du er i et fast forhold så skal det jo veldig mye til! Jeg tror nok det går helt fint <3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Uff .... Hvordan utviklet deg seg? Har utbrudd en gang innimellom, kommer an på om jeg er sliten, stresset etc så hos meg kommer det veldig an på psyken. har fått tabletter av gyn som jeg skal ta så fort jeg merker utbrudd og da blir det borte på 2/3 dager. fikk beskjed om at dette er noe som kan ligge i blodet og jeg har garantert smittet meg selv fra et munnsår... ble også fortalt at det første utbruddet er det vondeste og største, så siden mitt var ganske lite så kan jeg ikke akkurat si at jeg plages noe mer av det enn at det svir og klør litt hvis jeg kommer borti når jeg får en blemme. Anonymous poster hash: e905e...1c5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Herpes Simplex legger seg inne ved nerven og sover godt og trygt der. Helt til immunforsvaret svekkes av en eller annen grunn. Som ved nedsatt psyke. Psyken påvirker det somatiske, hvordan form kroppen er i. Når kroppen er i dårlig form blir også immunforsvaret svekket, da kommer herpes-viruset opp til overflaten og gjør sin greie. Anonymous poster hash: 733dd...824
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå