Gå til innhold

Legebesøk i morgen, er redd


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til legen i morgen med mageproblemet mitt. Har gått i 2 måneder nå og hatt store smerter i magen. Men nå i det siste har det eskalert noe helt enormt. Jeg spyr, har bare diare, og har store smerter. De som kjenner meg sier jeg har gått ned i vekt.

Hva kan jeg forvente i morgen? Er det muligheter for at de vil ha meg inn på sykehus for observasjon? Jeg gruer meg så mye for legetimen i morra, og er så redd legen skal bare avfeie meg med at det er helt normalt, og at det kommer til å gå over.



Anonymous poster hash: eadf0...d91
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær dønn ærlig med alt, hvordan diareen ser ut, hvor ofte det kommer (i begge ender), hvor vondt det er. Mao IKKE kom inn på legekontoret og tenk at "hmm, er jeg virkelig så syk som jeg tror jeg er, hva om jeg bare kaster bort legens dyrebare tid??" Det er mange som tenker sånn, spesielt damer.

Anonymous poster hash: 39d94...229

  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror du kan forvente deg henvisning til gastroskopi ihvertfall. De må helt sikkert se inni deg for å finne ut av hva det er, spesielt siden du plages så mye.

Jeg føler med deg. :hug:

Gjest Daenerys
Skrevet

Be om å teste deg før cøliaki i alle fall. Du trenger hjelp, det høres ikke ut som at du har det bra. Håper du blir hørt!

AnonymBruker
Skrevet

Regn med en henvisning til gastroskopi og ev coloskopi.

Tenk over hvor mange tømninger du har i løpet av et døgn

hvordan ser avføringen ut?

Blod? Slim?

Hvor ofte kaster du opp?

Hvordan ser det ut?

Er du dehydrert? Hva spiser du? Har du gått ned i vekt?

Tenk over dette så er du litt forberedt.



Anonymous poster hash: 825d2...e2f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til legen i morgen med mageproblemet mitt. Har gått i 2 måneder nå og hatt store smerter i magen. Men nå i det siste har det eskalert noe helt enormt. Jeg spyr, har bare diare, og har store smerter. De som kjenner meg sier jeg har gått ned i vekt.

Hva kan jeg forvente i morgen? Er det muligheter for at de vil ha meg inn på sykehus for observasjon? Jeg gruer meg så mye for legetimen i morra, og er så redd legen skal bare avfeie meg med at det er helt normalt, og at det kommer til å gå over.

Anonymous poster hash: eadf0...d91

Tarmkreft

Magekreft

Magekatarr

Cøliaki

Crohns syndrom

Kreft i bukspyttkjertelen

Kan være mye.

Anonymous poster hash: 68f2a...37e

AnonymBruker
Skrevet

Tarmkreft

Magekreft

Magekatarr

Cøliaki

Crohns syndrom

Kreft i bukspyttkjertelen

Kan være mye.

Anonymous poster hash: 68f2a...37e

Spurte ikke om hva det kunne være, men hva jeg kan forvente når jeg skal til legen. Tror selv det er Ulcerøs kolitt

Anonymous poster hash: eadf0...d91

Skrevet

Lykke til i dag :-)

Skrevet

Jeg ville personlig ha pakket med en "kriseveske" med tannbørste og tannkrem, noen rene truser, og andre livsnødvendigheter. Om du har en generelt nedsatt almenntilstand, og legen synes det ser alvorlig ut, så kan du risikere å sendes direkte på sykehuset.

AnonymBruker
Skrevet

Tok mange forskjellige blodprøver, og fikk med noen avføringsprøver hjem som de skal få tilbake om noen dager. Blir nok henvist til Koloskopi neste legebesøk som er om 2 uker



Anonymous poster hash: eadf0...d91
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde jeg og, veksler med løs og knallhard, uvel etter måltider, oppblåst og ekkel etter maten er spist, vondt å gå på do, av og til blod. Livredd kreft jeg og.



Anonymous poster hash: b7297...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...