AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg var i Italia for litt siden. Jeg var ute en kveld med en venninne. Var mange innpåslitne, plagsomme menn rundt oss. Etter at dette bildet ble tatt husker jeg omtrent ingenting, jeg har aldri opplevd dette før. Jeg har ikke lagt merke til det hvite pulveret i den ene koppen min før nå. Det var mørkt der vi satt, så jeg har ikke merket noenting mens jeg drakk. Har noen anelse av hva dette kan ha vært?? Anonymous poster hash: 4e2c5...939
Black March Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Oi shit. Ingen anelse, "roofies" er vel det vanligste? Merket du noe?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Jeg mistet kontroll på alt. Det ble en veldig lang natt med mye rot og bråk fra disse mennene, jeg husker omtrent ingenting. Venninnen min har gjenfortalt hele kvelden tusen ganger, så jeg har fått noen brikker på plass. Vi kom oss trygt til hotellet, men jeg kan fortsatt ikke huske hvordan vi kom oss dit, at vi gikk inn, sa hade, at jeg gikk på rommet mitt eller la meg. Jeg bare våknet der og var skikkelig dårlig i to dager etterpå. Alt gikk bra til slutt, men jeg fikk sjokk nå når jeg så på bildet. Kunne forklart en del.Anonymous poster hash: 4e2c5...939
absinthia Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Hørtes ut som rohypnol. Hadde det på samme måten en gang jeg fikk noe i glasset mitt. Heldigvis for meg, gjorde han som hadde puttet det dit, innbrudd hos naboen og ble svært forvirret over å treffe en svær mann som la ham i bakken og ringte politiet,i steden for det han hadde baktanker om å gjøre. Edit: måtte bare få frem at han tok feil hus og brøt seg inn hos naboen i steden for hos meg.., så at det ble litt uklart. Endret 30. juli 2013 av absinthia
Version 2.0 Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Det der så bare helt merkelig ut. Nokså obvious liksom. Men om det er dop, så er det jo antakelig noe Rohypnol opplegg. Men av utseendet så ser det jo ut som Kokain eller amfetamin.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har ikke greie på dop, men jeg syns det ser ut som det er en voldsom dose oppi der?? Er det mulig å finne noe på blodprøver 6 uker i ettertid? TSAnonymous poster hash: 4e2c5...939
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 kanskje det er "oppmalt" roofie, antar roofie er rohypnol. Anonymous poster hash: bcce3...419
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Bare jeg som ikke ser noe hvitt pulver? Det kan være noe refleks eller noe fra isbitene. Anonymous poster hash: c4bbe...a85
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Jeg syns det ser merkelig ut selv, det var som sagt helt mørkt der vi satt. Det er blits på bildet, derfor det vises. Venninnen min tok det, har ikke studert det før nå. TSAnonymous poster hash: 4e2c5...939
Version 2.0 Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har ikke greie på dop, men jeg syns det ser ut som det er en voldsom dose oppi der?? Er det mulig å finne noe på blodprøver 6 uker i ettertid? TSAnonymous poster hash: 4e2c5...939 Mest sannsynlig ikke. Det meste av stoff renner ut av kroppen lenge før den tid. Dessverre.
Black March Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har ikke greie på dop, men jeg syns det ser ut som det er en voldsom dose oppi der?? Er det mulig å finne noe på blodprøver 6 uker i ettertid? TSAnonymous poster hash: 4e2c5...939 Kommer an på hva det er, feks kokain er vel borte innen 24 timer. Mens hasj kan man merke etter 6-8 uker. Det sagt, det går fint med deg nå. Så ville ikke ha brukt så mye tid på det
glidemiddel Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Jeg syns det ser ut som refleks fra blitzen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Det er ganske lett å se at det ikke er refleks fra blitzen...Anonymous poster hash: 4e2c5...939
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Kommer an på hva det er, feks kokain er vel borte innen 24 timer. Mens hasj kan man merke etter 6-8 uker. Det sagt, det går fint med deg nå. Så ville ikke ha brukt så mye tid på det Det var dumt.. Det går fint med meg nå, men denne kvelden har skremt meg i flere uker. Jeg fikk også sjokk nå når jeg kikket på bildet! Så skulle ønske noen hadde peiling på dette og kunne oppklare hva jeg sannsynligvis fikk i meg. Rohypnol står det at skal farge drinker blå..? Anonymous poster hash: 4e2c5...939
Black March Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Husk at det finnes både orginale og uorginale typer dop da. Sjekka det med blåfargen, det er kun hvis det er den orginale produsenten som har laget dem. Hvis du har fått i deg noe som er laget ved en doplab i pakistan eller noe vil den ikke nødvendigvis være blå. 1
Kosetiger Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Synd man ikke ser slikt i ettertid, du kan evt høre med en lege om det er vits å ta en blodprøve for å sjekke? Endret 30. juli 2013 av Kosetiger
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Ja ok, jeg har som sagt ikke peiling. Takk til alle som har svart. Anonymous poster hash: 4e2c5...939
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #19 Skrevet 30. juli 2013 Synd man ikke ser slikt i ettertid, du kan evt høre med en lege om det er vits å ta en blodprøve for å sjekke? Ja, skal ringe fastlegen min i morgen. Anonymous poster hash: 4e2c5...939
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #20 Skrevet 30. juli 2013 Hva er "symptomene" på at man har fått i seg dette rophonyl-stoffet da? Tror jeg også (muligens) ble dopet i syden nå i sommer. Husker ingenting fra den kvelden/natten. Er også rimelig sikker på at jeg ikke røykte noe, da jeg er veldig streng mot meg selv når det gjelder røyk. Er dette stoffet noe som typisk havner i drikken av disse mennene som har noen baktanker? Anonymous poster hash: 30b5e...f70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå