lillemeg90 Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Jeg lurer på om noen har erfaring med å bruke melis istedefor sukker i panna cotta? Endret 30. juli 2013 av lillemeg90
Leonaen Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har hatt melis i toppingen. Men aldri brukt det i vanilje "fromagen".
Black March Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Ville ikke ha gjort det. Magefølelsen tilsier at det ikke blir noen sukess. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg lurer på om noen har erfaring med å bruke melis istedefor sukker i panna cotta? Det kan du fint. Melis er bare ekstra finmalt sukker så jeg erstatter de to litt etter forgodtbefinnende. Husk at melisen er finkornet, da, så mengden må nok justeres litt. Nå er det vel uansett bare 1-2 ss i panakotta så der spiller det ingen rolle, men i annet bakverk kan melisen fort bli litt søtere enn sukker. Anonymous poster hash: 2fcb7...4fa
Gjest gjest17 Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Går fint. Men husk mengdeforholdet må forandres. Det beste er nok å veie det for å finne tilsvarende mengde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå