Gjest Jeg lurer. Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har sett det flere ganger. Jeg vil vite hvordan. Jeg har et alminnelig utseende er hverken stygg eller pen,men jeg har sett dette fenomenet ganger. Selv sliter jeg på mannefronten og får aldri de jeg vil ha og jeg vet at dette også gjelder enkelte kvinner som virkelig har utseendet med seg. Jeg har sett flere grelle eksempler på at sånne joviale ,men mindre pene kvinner drar menn etter menn. Barnløse og langt over fruktbar alder er en del av dem også,men kjekkasene får de tak i.Gifte som ugifte. Hva er det disse kvinnene har som ikke jeg og andre kvinner har?
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 har helt ærlig aldri sett det. Syns som regel stygge joviale mennesker deiter hverandre jeg.. 2
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har sett det flere ganger. Jeg vil vite hvordan. Jeg har et alminnelig utseende er hverken stygg eller pen,men jeg har sett dette fenomenet ganger. Selv sliter jeg på mannefronten og får aldri de jeg vil ha og jeg vet at dette også gjelder enkelte kvinner som virkelig har utseendet med seg. Jeg har sett flere grelle eksempler på at sånne joviale ,men mindre pene kvinner drar menn etter menn. Barnløse og langt over fruktbar alder er en del av dem også,men kjekkasene får de tak i.Gifte som ugifte. Hva er det disse kvinnene har som ikke jeg og andre kvinner har? Kanskje noen av de er pågående og/eller aggressive? Både kvinner og menn kan bli tiltrukket av aggressive mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Sjarme og selvtillit, kanskje? Kanskje de er facinerende å være sammen med? Evt underholdende? Kanskje det er så enkelt som at de har mange positive trekk, som at de er omsorgsfulle og behandler medmennesker med respekt og kjærlighet, og at de er glad i livet sitt og at det vises godt?
Kraula Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Man kommer langt med sjarm og å ikke ta seg selv så veldig selvhøytidlig. 4
Steinar40 Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 har helt ærlig aldri sett det. Syns som regel stygge joviale mennesker deiter hverandre jeg.. hehe Jeg kan bare si meg enig selv om jeg kanskje ville parfymert måten jeg sa det på litt mer enn du gjør her Først og fremst dreier det seg om tilfeldigheter når folk treffer hverandre.
Pimp Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Et vinnende vesen. Enig med Raindrops. Også en ting til: Beauty is in The eyes of The beholder. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 hehe Jeg kan bare si meg enig selv om jeg kanskje ville parfymert måten jeg sa det på litt mer enn du gjør her Først og fremst dreier det seg om tilfeldigheter når folk treffer hverandre. ja jeg ville parfymert det mer selv, men siden ts brukte de uttrykkene så bare brukte jeg og de
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Kanskje kvinnene var penere før, og har "falmet"? Mannen min er veldig kjekk. Jeg var ikke så gæærn jeg heller når vi møttes og ble sammen. Nå er jeg gravid og feit. Regner med at det ser litt spesielt ut når vi går sammen. Anonymous poster hash: 78e82...e6b
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Det de mangler i utseende tar de igjen i senga;) Nei, de har vel noe annet å by på da, sjarme, humor, godhet og mange andre egenskaper som mange menn vektlegger mer enn bare et vakkert ytre.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Hvem er det du kaller stygg egentlig, TS ? Er det rart folk får dårlig selvtillit når en stadig blir psyket ned av destruktive douchebags da? Utover det har ikke utseende så vanvittig mye å si. Personlighet overgår alt. Og en kan jo også ha et bra utseende uten å være narsissist, men forstår jo godt at hvis både utseende og personligheten ikke er noe spesielt bra, så blir det vel noen lunde "normalt" å bli misunnelig og bitter av den slags da, har jeg fått inntrykk av. Og klassikeren er jo å overbevise seg selv også til å tro at utseende er avgjørende i de fleste sammenhenger. Anonymous poster hash: f1c46...ce0 2
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Hvem er det du kaller stygg egentlig, TS ? Er det rart folk får dårlig selvtillit når en stadig blir psyket ned av destruktive douchebags da? Utover det har ikke utseende så vanvittig mye å si. Personlighet overgår alt. Og en kan jo også ha et bra utseende uten å være narsissist, men forstår jo godt at hvis både utseende og personligheten ikke er noe spesielt bra, så blir det vel noen lunde "normalt" å bli misunnelig og bitter av den slags da, har jeg fått inntrykk av. Og klassikeren er jo å overbevise seg selv også til å tro at utseende er avgjørende i de fleste sammenhenger. Anonymous poster hash: f1c46...ce0 alle sier at utseendet ikke betyr noe men alle dømmer etter utseende helt ubevisst i valg av partner. det er ikke tull.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Litt uhyggelig innlegg, egentlig. Følte meg litt truffet, da jeg er såkalt stygg. trist at så mye av verdien til en kvinne ligger i utseendet hennes, men hvis disse du skriver om virkelig er stygge så tyder det jo på at det er et lite ørlite håp for oss også, så lenge sjarmen er på plass. Men er man stygg blir alt som kunne blitt sjarm fort sosial angst i stedet. Heldigvis har jeg ikke som hovedmål i livet å finne meg noen mann eller stifte familie!Anonymous poster hash: f21e5...35b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 alle sier at utseendet ikke betyr noe men alle dømmer etter utseende helt ubevisst i valg av partner. det er ikke tull. Alle dømmer nok litt, men kun på førsteinntrykket. Og etter det er det avgjørende for hvordan personlighet man har, for hvordan inntrykket videre utarter seg. Helt ubevisst. Og hvis noen har en veldig god og sjarmerende personlighet, så kan det kompensere for et mindre bra utseende. Det er heller ikke tull. Og hvis noen har et veldig bra utseende, men en personlighet som stinker i tillegg, så er det ingen som gidder vedkommende da heller, uavhengig av hvor bra utseende er, i lengden. Dette og, er heller ikke tull. Anonymous poster hash: f1c46...ce0 2
Surriball Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Mest sannsynlig synes mennene de er sammen med at de er vakre. Og hvorfor sitter du med fasiten på hvem som er pene og hvem som er stygge? 3
Gjest Lille-pus Skrevet 30. juli 2013 #19 Skrevet 30. juli 2013 Helt umiddelbare tenker jeg at TS er sjalu. Intet annet. 8
Anglofil Skrevet 30. juli 2013 #20 Skrevet 30. juli 2013 Så kan det jo hende at deres kjærester faktisk synes de er fine, pene og flotte akkurat som de er. Hva man synes er fint eller ikke kan være ganske subjektivt. Mvh Yvonne 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå