Gå til innhold

Utenlandske restauranter i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er glad i utenlandsk mat, men de eneste restaurantene jeg finner i Bergen er enten indisk/kinesisk/thai/sushi.

Så er det noen som vet om noen utenlandske restauranter å anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vietnamesisk i Marken v. togstasjonen, eritreisk (tror jeg?) på korskirkealmenningen ved siden av "gamle" bunnpris, italiensk (du nevnte ikke det, så...) i kjelleren ved Mathallen.. Hm. Kommer ikke på flere i farten.

AnonymBruker
Skrevet

Hos Zafran i nygårdsgaten har de persisk mat.

Anonymous poster hash: 69d7f...3b2
AnonymBruker
Skrevet

Persisk restaurat på Engen ved siden av naboen, Gresk restaurant i Kong Oscars gaten nedenfor Domkirken, Escalon for spansk mat, Lucullus for fransk, Brasiliansk grillrestaurant i Olav Kyrres gate.

Anonymous poster hash: d57bb...558
Gjest Houdini
Skrevet

Persisk restaurat på Engen ved siden av naboen, Gresk restaurant i Kong Oscars gaten nedenfor Domkirken, Escalon for spansk mat, Lucullus for fransk, Brasiliansk grillrestaurant i Olav Kyrres gate.

Anonymous poster hash: d57bb...558

Den persiske var jeg inne på en gang, den luktet kloakk, blanding av ekkel axe og den ekleste diarelukten du kan tenke deg ... gikk ut med en gang. bambus er veldig bra, den er vietnamesisk og holder til i marken. de markedsfører seg som "autentiske", liker spesielt godt de ferske vårrullene med peanøttsaus :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...