happiest Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er glad i utenlandsk mat, men de eneste restaurantene jeg finner i Bergen er enten indisk/kinesisk/thai/sushi. Så er det noen som vet om noen utenlandske restauranter å anbefale?
Kajal Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Vietnamesisk i Marken v. togstasjonen, eritreisk (tror jeg?) på korskirkealmenningen ved siden av "gamle" bunnpris, italiensk (du nevnte ikke det, så...) i kjelleren ved Mathallen.. Hm. Kommer ikke på flere i farten.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Hos Zafran i nygårdsgaten har de persisk mat. Anonymous poster hash: 69d7f...3b2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Persisk restaurat på Engen ved siden av naboen, Gresk restaurant i Kong Oscars gaten nedenfor Domkirken, Escalon for spansk mat, Lucullus for fransk, Brasiliansk grillrestaurant i Olav Kyrres gate. Anonymous poster hash: d57bb...558
Gjest Houdini Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Persisk restaurat på Engen ved siden av naboen, Gresk restaurant i Kong Oscars gaten nedenfor Domkirken, Escalon for spansk mat, Lucullus for fransk, Brasiliansk grillrestaurant i Olav Kyrres gate. Anonymous poster hash: d57bb...558 Den persiske var jeg inne på en gang, den luktet kloakk, blanding av ekkel axe og den ekleste diarelukten du kan tenke deg ... gikk ut med en gang. bambus er veldig bra, den er vietnamesisk og holder til i marken. de markedsfører seg som "autentiske", liker spesielt godt de ferske vårrullene med peanøttsaus :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå