AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har vært uten snus i ca. ett og et halvt døgn nå, og har plutselig veldig vondt i fortennene nede. Noen som vet om dette er normalt..? Anonymous poster hash: f6b85...7c6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Ved røykeslutt er det vanlig med kløe, ømhet, tilogmed blødning fra tannkjøttet. Så helt sikkert samme med snusslutt. Anonymous poster hash: 12c0f...313
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå