AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hvor lenge er det forsvarlig å gå på pulverkur når man er veldig overvektig?Er legekonsultasjoner nødvendig hvis en føler seg frisk ellers?Dette er et spørsmål til dem på kg som jobber i helsevesenet, eller andre med personlig erfaring, som vet saklige ting om dette temaet.Vennligst ingen fordømmende innlegg, eller forklaringer om at det er fryktelig usunt å bruke pulver fordi alt annet av vanlig kost i små porsjoner (og trim), er mye bedre. Vi vet det. Anonymous poster hash: 37d91...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå