Gå til innhold

Pulverkur


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det forsvarlig å gå på pulverkur når man er veldig overvektig?

Er legekonsultasjoner nødvendig hvis en føler seg frisk ellers?

Dette er et spørsmål til dem på kg som jobber i helsevesenet, eller andre med personlig erfaring, som vet saklige ting om dette temaet.

Vennligst ingen fordømmende innlegg, eller forklaringer om at det er fryktelig usunt å bruke pulver fordi alt annet av vanlig kost i små porsjoner (og trim), er mye bedre. Vi vet det. Anonymous poster hash: 37d91...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...