AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hei! Jeg har ikke hatt mensen på 3 måneder. Burde jeg være bekymret, eller gjøre noe med det? Innimellom kjenner jeg også en slags begynnende 'mensensmerte' i nedre del av magen, og tror jeg skal få mensen i løpet av dagen, men det avtar alltid. Det skyldes ikke graviditet, da jeg har tatt graviditetstest, pluss at jeg ikke har hatt samleie på lang lang stund og fikk mensen etter sist gang jeg hadde samleie. Så ja.. Noen som vil synse rundt hva det kan skyldes eller komme med råd? Eller er det helt vanlig? Anonymous poster hash: 24530...42a
spinnwild Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Snakk med legen din! Det er mye som kan påvirke menstruasjonen. (F.eks. vektøkning/-tap, stress/påkjenninger og ellers diverse sykdom)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå