AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Har hørt at det er farlig å drikke mye Red Bull, pga hjertet. Red Bull er "min kaffe", om det gir mening. Jeg liker ikke kaffe, og har blitt avhengig av den sukkerfrie Red Bullen. Den gir meg en liten oppkvikker, og jeg må i gjennomsnitt ha 2-3 slike daglig for å fungere. Som sagt, jeg drikker den sukkerfrie, så jeg tenker ikke på overvektsproblemer. Men den sukkerfrie inneholder like mye koffein som den med sukker, så det er det jeg bekymrer meg litt for. Vil liksom ikke at min Red Bull-avhengighet skal føre til hjertestans. Jeg har hatt den uvanen i bortimot et år, så jeg har vel utviklet en slags toleranse for koffein. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor sukkerfri Red Bull skal være noe mer farlig enn å drikke kaffe? De som drikker kaffe får jo også i seg store mengder koffein daglig? Anonymous poster hash: bbded...6d2
Black March Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 De påståtte farene med red bull er ikke relatert til koffein. Heller taurin og en del andre stoffer. Er det skadelig for deg? Ja, er nok sannsynligvis det. Burde du slutte? Neh, vi dør alle før eller siden, av ett eller annet uansett. Kansje dør du 5 år før på grunn av din daglige Red Bull, kansje dør du av kreft fordi du spiste for mye kjøtt. Faktisk vil jeg påstå at en proteinrik diett fra animalske kilder er langt mer skadelig enn en Red Bull om dagen. 1
Feeky Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Veldig mange myter rundt dette. Ikke mye farligere enn mye annet du får i deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå