AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 synes det er så ubehagelig om sommeren, med så mye lys og folk overalt, liker mye bedre regn og vær man kan gjemme seg vekk i, i klær og annet, kan dette være en form for sosial angst. sånn som i dag, så gruer jeg meg til å gå gjennom sentrum og til butikken og venter gjerne til det begynner å regne eller bli mørkt, så jeg slipper å synes så mye...Det kan jo ikke være normalt å ha det sånn? Anonymous poster hash: 70bb7...6b0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 synes det er så ubehagelig om sommeren, med så mye lys og folk overalt, liker mye bedre regn og vær man kan gjemme seg vekk i, i klær og annet, kan dette være en form for sosial angst. sånn som i dag, så gruer jeg meg til å gå gjennom sentrum og til butikken og venter gjerne til det begynner å regne eller bli mørkt, så jeg slipper å synes så mye...Det kan jo ikke være normalt å ha det sånn? Anonymous poster hash: 70bb7...6b0 Er veldig glad i sommer og sol jeg, men strever også med sosial angst og liker å gjemme meg litt bort når jeg er ute å går. Har skjedd ofte om jeg har en litt mindre god dag, at jeg venter med å dra et sted til det har begynt å regne slik at jeg kan dra hetta over hodet slik at jeg ikke føler meg beglodd Gleder meg derfor til høsten med mørkere tider og ruskevær Anonymous poster hash: 66262...aef
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 og at jeg er redd for å møte på kjente, eller andre som jeg må prate med, noen dager virker det helt umulig. Og synes det er ubehagelig å være synlig i det hele tatt, det at jeg må synes når jeg skal gå i butikken, skulle ønske jeg kunne bli usynlig og så gå ut og gjøre ærendene mine Anonymous poster hash: 70bb7...6b0
fjærestein Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Må bare slenge på strofe fra en yndlings-sang, ett sitat Jokke Nielsen: Her kommer vintern. Her kommer den kalde fine tida. Her kommer vintern. Endelig fred å få
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 ja, gleder meg til høsten og mørke kvelder, gjør meg ingenting:) Anonymous poster hash: 70bb7...6b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå