Gå til innhold

for mye lys og folk om sommeren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

synes det er så ubehagelig om sommeren, med så mye lys og folk overalt, liker mye bedre regn og vær man kan gjemme seg vekk i, i klær og annet, kan dette være en form for sosial angst. sånn som i dag, så gruer jeg meg til å gå gjennom sentrum og til butikken og venter gjerne til det begynner å regne eller bli mørkt, så jeg slipper å synes så mye...Det kan jo ikke være normalt å ha det sånn?

Anonymous poster hash: 70bb7...6b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

synes det er så ubehagelig om sommeren, med så mye lys og folk overalt, liker mye bedre regn og vær man kan gjemme seg vekk i, i klær og annet, kan dette være en form for sosial angst. sånn som i dag, så gruer jeg meg til å gå gjennom sentrum og til butikken og venter gjerne til det begynner å regne eller bli mørkt, så jeg slipper å synes så mye...Det kan jo ikke være normalt å ha det sånn?

Er veldig glad i sommer og sol jeg, men strever også med sosial angst og liker å gjemme meg litt bort når jeg er ute å går. Har skjedd ofte om jeg har en litt mindre god dag, at jeg venter med å dra et sted til det har begynt å regne slik at jeg kan dra hetta over hodet slik at jeg ikke føler meg beglodd ;) Gleder meg derfor til høsten med mørkere tider og ruskevær :)

Anonymous poster hash: 66262...aef

AnonymBruker
Skrevet

og at jeg er redd for å møte på kjente, eller andre som jeg må prate med, noen dager virker det helt umulig. Og synes det er ubehagelig å være synlig i det hele tatt, det at jeg må synes når jeg skal gå i butikken, skulle ønske jeg kunne bli usynlig og så gå ut og gjøre ærendene mine

Skrevet

Må bare slenge på strofe fra en yndlings-sang, ett sitat Jokke Nielsen:

Her kommer vintern.

Her kommer den kalde fine tida.

Her kommer vintern.

Endelig fred å få

AnonymBruker
Skrevet

ja, gleder meg til høsten og mørke kvelder, gjør meg ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...