fruBeist Skrevet 12. august 2013 #21 Skrevet 12. august 2013 Hmm.. får den rett og slett ikke til å sitte skikkelig jeg da..:/ prøver å stappe den lengre inn/til siden/fram/bak men bare au au og au. Men noen ganger går det fint da, men fingeren min går ikke helt opp, så tror ikke den sitter langt nok inn. Anonymous poster hash: 5fbfc...44e Hva med å teste tampax? Den har en innføringshylse så fingerlengden ikke behøver å spille noen rolle.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #22 Skrevet 12. august 2013 Hva med å teste tampax? Den har en innføringshylse så fingerlengden ikke behøver å spille noen rolle. Ok takk skal du ha! Skal teste de ut Anonymous poster hash: 5fbfc...44e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå