Gå til innhold

Wellbutrin Retard - Bedre hukommelse?


ssecret

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfart bedre eller dårligere konsentrasjon og hukommelse av Wellbutrin.

Jeg skal muligens begynne med denne medisinen. Jeg har gått på Cipralex, noe som bare gjorde depresjonen min verre og hukommelsen min er omtrent forsvunnet helt. Da de fant ut at jeg var bipolar, begynte jeg på Lamictal. Det hjalp mye. Nå trapper jeg ned på Cipralex.

Lamictal skal visst funke bra med Wellbutrin fordi Lamictal er stemningsstabiliserende. Jeg begynner på skole i slutten av august, og vil derfor gjerne høre erfaringer ang konsentrasjon og hukommelse.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tvertimot, glemte til og med navnet på gode venner noen ganger, mens jeg gikk på denne, pluss at jeg mistet masse hår. Men fikk mer energi



Anonymous poster hash: 48ea7...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. Så rart i og med at den skal virke på dopamin og noradrenalin.

Masse takk for at du delte din erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også noe svekket hukommelse. Samtidig: Svikten gikk mer på at jeg begynte å glemme hva jeg skulle kjøpe på butikken, når jeg skulle møte noen for lunsj og andre ting som i det store og det hele er ganske trivielle. Opplevde ingen større problemer med å huske i studiesammenheng, og som jusstudent hadde jeg definitivt merket om et såpass stort pensum ble vanskeligere. Det virket som om det i praksis gikk et skille mellom det jeg skulle huske fordi jeg satte meg ned og lærte meg å huske det og de tingene jeg bare fikk med meg i forbifarten.

Svekket hukommelse later ikke til å være en vanlig bivirkning, ut fra det jeg kan lese om medisinen, så jeg tror likevel ikke du skal være livredd. Det er en grunn til at den andre AB-brukeren og jeg klikker oss inn her - at vi har konkrete erfaringer knyttet til Wellbutrin Retard og hukommelse. Jeg vet derfor ikke riktig om det er representativt for andres erfaringer med den medisinen :)

Jeg synes forresten at medisinen alt i alt fungerte bra. Går ikke på den lenger, men alt i alt var jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: 3a065...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...