Gå til innhold

Hard mage


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller?

Jeg er alltid hard i magen, og kommer ikke på do hver dag. Noen ganger kan det ta dager før jeg kommer på do. Det er så irriterende, spesielt når jeg blir kvalm og kaster opp av og ikke komt på do... Klarer det bare ikke, er for hard.

Noen tips til å få normal avføring?



Anonymous poster hash: ddbff...dc5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk! :D



Anonymous poster hash: ddbff...dc5
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd "Frukt og fiber" tabletter eller tyggeterninger? De funker ganske greit.



Anonymous poster hash: 32580...473
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd "Frukt og fiber" tabletter eller tyggeterninger? De funker ganske greit.

Anonymous poster hash: 32580...473

Nei, det har jeg ikke. Takk for svar.

Ts

Anonymous poster hash: ddbff...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Laktulose fra apoteket. Ikke avhengighetsdannende, helt ufarlig. Virker ved å holde fuktigheten tilbake i tarmen, drikk mye vann og gjerne kaffe. Svisker hjelper også. Vær forsiktig med blåbær. Om du spiser fiber er det viktig med mye vann, ellers blir det vondt verre.

Anonymous poster hash: aef80...c03

AnonymBruker
Skrevet

Et klyx kan også hjelpe akutt :)

Anonymous poster hash: aef80...c03

AnonymBruker
Skrevet

Et klyx kan også hjelpe akutt :)

Anonymous poster hash: aef80...c03

Har du erfaring med det? Kan du fortelle litt om hvordan det fungerer :)

Anonymous poster hash: ddbff...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...