AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Er det bare meg, eller? Jeg er alltid hard i magen, og kommer ikke på do hver dag. Noen ganger kan det ta dager før jeg kommer på do. Det er så irriterende, spesielt når jeg blir kvalm og kaster opp av og ikke komt på do... Klarer det bare ikke, er for hard. Noen tips til å få normal avføring? Anonymous poster hash: ddbff...dc5
Gjest C4r1n3 Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 http://www.klikk.no/helse/magetrobbel/article798395.ece
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Takk! :D Anonymous poster hash: ddbff...dc5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Har du prøvd "Frukt og fiber" tabletter eller tyggeterninger? De funker ganske greit. Anonymous poster hash: 32580...473
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Har du prøvd "Frukt og fiber" tabletter eller tyggeterninger? De funker ganske greit. Anonymous poster hash: 32580...473 Nei, det har jeg ikke. Takk for svar. Ts Anonymous poster hash: ddbff...dc5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Prøv Laktulose fra apoteket. Ikke avhengighetsdannende, helt ufarlig. Virker ved å holde fuktigheten tilbake i tarmen, drikk mye vann og gjerne kaffe. Svisker hjelper også. Vær forsiktig med blåbær. Om du spiser fiber er det viktig med mye vann, ellers blir det vondt verre.Anonymous poster hash: aef80...c03
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Et klyx kan også hjelpe akutt Anonymous poster hash: aef80...c03
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Et klyx kan også hjelpe akutt Anonymous poster hash: aef80...c03 Har du erfaring med det? Kan du fortelle litt om hvordan det fungerer Anonymous poster hash: ddbff...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå