Gå til innhold

Jeg er blitt en hater!!

Gjest Turi

Anbefalte innlegg

:-) :-) :-) Håper dere skjønner at jeg ikke er sur på naboungene altså! Har jo en 8-åring i huset selv, og vet at det gir lyd...Og som Birgitte sier, er det et luksusproblem - for baby sover. Det er mora som hopper når babycallen slår inn.

Det med folk i vogna overrasker meg ja. Det blir litt som å ta på gravide mager uten å spørre først :o . Litt liten respekt syns jeg. Mange syns babyer er sååååå søte - og det er de jo. Men det virker som en del ser dem som dokker, og ikke små personer som også har en privat sone som skal respekteres... Jeg har aldri vært noen sånn dulle-person (har nok blitt det nå etter førstefødte :-) ), men syns mange ikke respekterer at det er et menneske selv om vedkommende bare er 4 måneder og kjempesøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Er Baby vant til å sove ute, så er hun også vant med lydene der ute. Det burde ikke være noe problem. Mine har også alltid sovet ute, og vi har heller ikke listet oss rundt inne når de sover inne for at de ikke skal våkne av lyder. Lyder du er vant med våkner du ikke av vet du, gjelder babier også det.

Og som en annen sa; om ikke lenge er det din baby som er stor og ute og leker og roper på mamma mens andre har babyen sin sovende rett ved. Da tenker du nok at foreldrene til babyen ikke kan forvente at din pode på fem år skal skjønne at han/hun må være litt stille fordi babyen skal sove...

Titte oppi vogner som står alene? Kunne aldri falle meg inn. Titter ikke oppi noen vogner jeg uten å spørre først, og da kun hvis det er folk jeg kjenner, ellers er det jo helt uinteressant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tatt til meg at så mange reagerer på det med å se ned i vognen på babyen, og skal huske på det.

Men har allikevel tenkt på om vi kanskje har misforstått hverandre litt. Når jeg sier at jeg ser ned i vognen, så er det ikke fordi jeg lener meg ned i den og sier dikke-dikk. Jeg snur bare på hodet når jeg går forbi, og ser såvidt ned på barnet, og hvis det er våkent så smiler jeg til det. Jeg smiler og snakker også til barn som jeg treffer på tog, i butikker osv. Men - point taken.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endelig mamma

Tror ikke jeg hadde turt å la babyen sove ute i vognen her jeg bor nå. Til nød på verandaen kanskje, hvis jeg satt inne og holdt øye med den hele tiden. Ikke bare folk kan jo interessere seg for babyen, men hva med katter som kan krype inn i vognen? Kanskje du kan ha vognen inne med vinduet åpent så babyen får godt med luft på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...