Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble veldig inspirert av denne tråden.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=761192

Nå har det seg sånn at jeg lurte på om du var i et forhold, ville du ha motatt massasje fra en venn av det motsatte kjønn?

Dersom du synes det er greit å motta massasje fra en venn.

1. Ville du BARE latt en person som du hadde litt følelser for massere deg?

2. Kunne du fått massasje fra en venn du ikke hadde noe følelser for?

Anonymous poster hash: 1b539...99e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Massasje fra andre enn profesjonelle blir for intimt til at jeg vil ha andre enn kjæresten gjøre det.

Anonymous poster hash: 46d5f...788
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så veldig fysisk av meg og kan egentlig ikke se for meg å motta massasje fra andre i omgangskretsen enn kjæresten. Samtidig, om jeg var skikkelig støl, sammen med kamerater og fikk muligheten, så kunne jeg takket ja hvis jeg visste med meg selv at det ikke vekte noen følelser hos meg.

Anonymous poster hash: e5e78...70c
Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg kunne latt en venn av motsatt kjønn massere meg, men det hadde naturligvis ikke blitt en erotisk nakenmassasje med masse oljer på hele kroppen da. Men massasje av stive, støle skuldre f.eks, det er jo ganske uskyldig og jeg ser ikke hva problemet skulle være.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ganske vanlig å gi hverandre massasje da? Pleier dere ikke av og til å få eller gi nakkemassasje av/til familiemedlemmer? Det gjør i så fall jeg. Jeg ser heller ikke helt hva problemet skulle være.

Anonymous poster hash: e9558...c18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble veldig inspirert av denne tråden.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=761192

Nå har det seg sånn at jeg lurte på om du var i et forhold, ville du ha motatt massasje fra en venn av det motsatte kjønn?

Dersom du synes det er greit å motta massasje fra en venn.

1. Ville du BARE latt en person som du hadde litt følelser for massere deg?

2. Kunne du fått massasje fra en venn du ikke hadde noe følelser for?

Anonymous poster hash: 1b539...99e

For meg kommer det veldig an på. Med noen venner hadde det vært helt greit, mens med andre hadde det blitt småekkelt. Når jeg tenker etter foretrekker jeg venner som jeg kunne ha hatt følelser for om ingen av oss var i et forhold. Jeg har en super kjæreste, så jeg har ikke akkurat følelser for andre.

Anonymous poster hash: feb00...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...