Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en bryllupstråd om spabehandlinger :fnise:

Hva syns dere? Er det ok at kjæresten din blir massert av andre og er det ok for kjæresten din at du blir massert av andre?

Det er på en måte mer intimt enn stripping..

Jeg mener ikke de som trenger det pga skader, men de som gjør det fordi det er deilig :)

Anonymous poster hash: 4642c...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inspirert av en bryllupstråd om spabehandlinger :fnise:

Hva syns dere? Er det ok at kjæresten din blir massert av andre og er det ok for kjæresten din at du blir massert av andre?

Det er på en måte mer intimt enn stripping..

Jeg mener ikke de som trenger det pga skader, men de som gjør det fordi det er deilig :)

Å få massasje på et studio er ikke intimt synes nå jeg. Er helt greit.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min pleier å sende meg på spa innimellom for å få massasje, så jeg tror ikke han regner det som utroskap 😉 blir annerledes hvis man får massasje av en venn, det er over grensen for vår del.

Skrevet

Syns det er helt greit,så lenge det kun er snakk om vanlig massasje:)

AnonymBruker
Skrevet

På spa og sånt må det jo være greit :) Helt uproblematisk for min del i hvert fall.

Anonymous poster hash: 3d42b...b06
Skrevet

Jeg fikk en time Thaimassasje i bursdagsgave fra min kone en gang. En dame hadde startet studio i nærheten av der vi bodde. Det var snakk om full kroppsmassasje. Skikkelig juling og støl i dagesvis etterpå. Det var absolutt ingenting seksuelt ladet over det, selv om jeg kun var iført truse.

Lignende type behandling og berøring i en annen type setting hadde jeg ikke vert komfortabel med. Men utroskap? Egentlig ikke.

Skrevet

Greit i teorien, men det kommer aldri til å skje. Å bli massert av en fremmed er så lite fristende at jeg nesten får frysninger av å tenke på det. :ler2:

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på fest en gang og da hoppet en av kompisene hans på meg og masserte skuldrene mine og ga meg et kyss på kinnet. Det var dritsært og jeg sa det til typen med en gang. Utrolig ekkelt faktisk!

Anonymous poster hash: 047c9...cc2
Skrevet

Massasje utroskap? Ærlig talt..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Massasje utroskap? Ærlig talt..

Jeg har ikke skrevet noe om utroskap. Jeg spurte om det er ok.

TS

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at typen min (om jeg hadde) hadde sittet over en jente og knadd på henne hvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt at typen min (om jeg hadde) hadde sittet over en jente og knadd på henne hvertfall

Men å få en massasje av en profesjonell massør?

Anonymous poster hash: 0cd16...400

Skrevet

Kunne heller fått massasje av meg da

AnonymBruker
Skrevet

Kunne heller fått massasje av meg da

Er du en profesjonell massør?

Skrevet

Nei, men han kunne fått så mye massasje han hadde ønsket av meg, og da trenger han ikke noen profesjonell massør for at han skal ha det deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men han kunne fått så mye massasje han hadde ønsket av meg, og da trenger han ikke noen profesjonell massør for at han skal ha det deilig.

Nå er det litt forskjell på en kjærestemassasje (som man ofte skylder tilbake) og en proff som tar betalt for å kna klientens kropp i en hel time.

• Liker 3
Skrevet

Ja det er forskjell. Sier ikke at jeg ikke hadde tillatt det, men jeg hadde ikke likt det

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er forskjell. Sier ikke at jeg ikke hadde tillatt det, men jeg hadde ikke likt det

Men hvorfor? Hadde du likt det like lite om det var en mannlig massør?

Skrevet

Det hadde plaget meg litt mindre om det var en mannlig massør ja. Hadde egentlig ikke plaget meg så mye heller da

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er godt er i såfall begrenset til mine nærmeste venner(ja, også menn). Har jeg direkte vondt er jeg ikke så fin på det. Partneren min vil jo ikke akkurat at jeg skal ha det vondt, og om han ikke er tilgjengelig så. Blir jo uansett ikke helt uten klær, som regel skuldrene jeg har problemer med, og det er jo bare å brette ned stropper på singelett og bh.

Anonymous poster hash: 8934d...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...